יוצאים לטייל בחול המועד סוכות? מתלבטים איזה מסלול לבחור? בחול המועד סוכות יוצאים לטייל, ללא עלות, עם כ -100 מדריכי "אשכולות" שימתינו לכם ברחבי הארץ בעשרות נקודות יציאה. "אשכולות" - פורום מרכזי סיור ותודעה ישראלית התכוננו מבעוד מועד וארגנו עבור רבבות המטיילים מסלולים מרתקים, חווייתיים וחדשים כאשר לכל מסלול יתלווה מדריך מוסמך ומקצועי, ללא עלות, שיוביל את הקבוצה.

כלים
טיול בישראל
טיול בישראל

בכל אחד מימי חול המועד, בימי שלישי-חמישי, ימתינו כ-100 מדריכי אשכולות בעשרות נקודות יציאה: מרמת הגולן, הגליל והכרמל, דרך האתרים ההיסטוריים בשומרון, ירושלים, תל לכיש, חבל יתיר וכלה באזור אילת ועוד. בחלק מהמוקדים יהיו תחנות עם פעילות מיוחדת לילדים.

אם וכאשר משפחה 'פספסה' את מועד צאת הטיול הראשון, תהיינה הזדמנות שנייה ושלישית ובכל מספר שעות ייצא מדריך נוסף לאותו מסלול. בימי חוה"מ יפעל מוקד מידע מיוחד שייתן פרטים בזמן אמת על המסלולים, מוקדי המפגש וזמני יציאה.

הפרויקט מתבצע זו השנה ה-שלישית ביוזמת מנכ"ל 'אשכולות', צחי דיקשטיין שרתם למיזם את משרד החינוך, האגף לתרבות יהודית וגופים נוספים.

דיקשטיין מציין כי בפעמים הקודמות השתתפו למעלה מ-עשרת אלפים מטיילים שבחרו לצאת עם אשכולות למרחבי הטבע ושבילי הארץ ולקבל הדרכה מקצועית וערכית, "מדובר במיזם ערכי, ייחודי וחדשני, מרגש לראות כל כך הרבה מטיילים ומשפחות במסלולים השונים מצפונה של המדינה ועד דרומה. יש לנו ארץ נהדרת ונעמיק את החיבור אליה ככל שנטייל בה ונכיר את שביליה ואתריה המרתקים".

מידע על המסלולים, על מועדי היציאה ונקודות המפגש ניתן למצוא באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק של 'אשכולות', בנוסף יפעל מוקד מידע של 'אשכולות', 02-6268727 בתאריכים י"א – י"ח תשרי 13-20/10 בין השעות 8:00 – 16:00