מתי בפעם האחרונה ראיתם אליל רוק נוהג על טנק? אוזי אוסבורן, האיש, האגדה והמנהיג המיתולוגי של להקת "בלאק סאבאת'" (שהצעירים יותר מבינינו, מכירים אותו גם ככוכב סדרת הריאליטי שלMTV "משפחת אוסבורן"), יוצא למסע עולמי מרתק, פרוע ולא שגרתי עם בנו ג'ק אוסבורן, בעקבות אתרים ומקומות בעלי משמעות היסטורית, כמובן בסגנונו הישיר וחסר העכבות

כלים
אוזי וג'ק מסביב לעולם
אוזי וג'ק מסביב לעולם

זהו מסע שהשניים תיכננו לערוך כבר שנים, וכעת סוף סוף מתאפשר להם לראות עולם – אך הפעם, בניגוד לתנאים אליהם הורגל כוכב הרוק שנשך פעם עטלף בהופעה, אוזי וג'ק לא יעשו זאת בתוך אוטובוס הופעות מפואר ובליווי פועלי במה ושפע עוזרים ומטפלים. הפעם, רק אב ובנו חוצים גבולות, ללא גבולות.

רבים לא יודעים זאת, אך אוזי אוסבורן הוא חובב היסטוריה מושבע ואף צופה אדוק בשידורי ערוץ ההיסטוריה. בנו ג'ק, שמעיד על עצמו כחובב היסטוריה אף הוא, הרכיב לקראת צילומי הסדרה רשימה של אתרים וסמלים בעלי חשיבות היסטורית רבה, שיש סיכוי גדול שירשימו את אביו.

בין המקומות והאתרים שהשניים יפקדו במסעותיהם במסגרת הסדרה החדשה והמבדרת, ניתן למנות את הר ראשמור, בו חצובים דיוקנאותיהם של הנשיאים האמריקניים וושינגטון, ג'פרסון, לינקולן וטדי רוזוולט, אתר אבני סטונהנג' המסתוריים באנגליה, מבצר אלמו בסן אנטוניו, ג'יימסטאון – המושבה האנגלית הראשונה שהוקמה בצפון אמריקה ב-1607 (במדינת וירג'יניה), רוזוול - אתר נחיתת העב"מים המפורסם שבניו-מקסיקו, ואולפני "סאן" האגדיים בממפיס, שם הקליט מלך הרוק'נ'רול, אלביס פרסלי.

כמו כן, אוזי וג'ק יבקרו במתקן לשילוח טילים גרעיניים מימי המלחמה הקרה, במעבדה של סוכנות החלל נאס"א, באחוזת בלצ'לי פארק באנגליה, ששימשה בסיס למפענחי הצפנים של המודיעין הבריטי בזמן מלחמת העולם השניה, יפגשו כורה זהב מודרני בקליפורניה ויסיירו במוזיאון פרטי של אדם בעל אוסף טנקים(!) נדיר.

אוקטובר 2016 בערוץ ההיסטוריה

אוזי וג'ק מסביב לעולם / Ozzy & Jack's World Detour

החל מ-25 באוקטובר, ימי שלישי, בשעה 22:30 סדרה חדשה בבכורה!

(שידורים נוספים: ימי שישי בשעה 18:00; ימי שבת בשעה 20:15; וימי שני בשעה 23:15)