כמה פעמים דמיינתם שאתם כמו אותם גיבורים בסרטי מסעות אמריקאיים, חוצים את היבשת המדהימה הזאת ברכב, נוהגים על כביש 66 ההיסטורי (או על מה שנותר ממנו) וכן על מערכות הכבישים הבינעירוניות המדהימות אשר חוצות את ארצות הברית ממזרח למערב או להיפך.

בשביל להגשים את החלום הזה, אתם לא צריכים להיות גיבורים בסרט או דמויות מתוך שיר של בוב דילן. כל מה שאתם צריכים זה להיכנס אל סוכנות השכרת רכב בארצות הברית ולבקש להשכיר רכב שיוכל לשרת אתכם. בשביל לעשות את זה קל יותר, אתם יכולים להיכנס לסוכנות בישראל או לאתר של חברה ישראלית שמשכירה כלי רכב בארה"ב, ולדאוג לעצמכם למכונית שתחכה לכם בשדה התעופה עם נחיתתכם. מכאן תוכלו להתחיל במסע הנפלא שלכם במדינה.

לפני שנסביר כיצד מתבצעת השכרת רכב בארצות הברית ומדוע מומלץ לעשות את זה, נציין שאתם יכולים לבחור בין האופציה של השכרת רכב בישראל אשר יחכה לכם בארצות הברית, אתם יכולים להגיע לארצות הברית ולהזמין שם רכב בשדה התעופה, וכן אתם יכולים גם לעשות את כל התהליך דרך סוכנות הנסיעות שלכם שתארגן לכם רכב ואתם רק תצטרכו להגיע ולקחת אותו.

למה מומלץ לשכור רכב בארצות הברית וכיצד עושים את זה

מיותר לציין שהמרחבים העצומים בארצות הברית מחייבים שימוש בתחבורה, ולהבדיל ממדינות אחרות, הרי שהאופציות האידיאליות הן טיסות או רכב שכור. ניתן אומנם להשתמש באוטובוסים ורכבות, אך התחבורה הציבורית בארצות הברית היא לא אטרקטיבית כמו במדינות אחרות, מה עוד שאם אתם כבר מחליטים להשקיע זמן בנסיעות, עדיף לעשות את זה בעזרת רכב שכור, איתו אתם יכולים להגיע לכל מקום שאתם בוחרים, מתי שאתם רוצים.

השכרת רכב בארצות הברית תאפשר לכם להגיע אל מקומות שתחבורה ציבורית לא מגיע אליהם בהכרח (לפחות לא באופן ישיר), היא תאפשר לכם להכיר את אמריקה האמיתית, מה שמכונה החצרות האחוריות שלה. עיירות וכפרים שלא נמצאים בחדשות וניתן ליהנות מהן מאוד כשמגיעים אליהן ופוגשים את האנשים המקומיים. כך אתם תוכלו להפוך את הטיול שלכם להרבה יותר אטרקטיבי ומיוחד.

כיצד עושים את זה? בצורה מאוד פשוטה, כפי שציינו אפשר לשכור רכב מהארץ או כשנוחתים בארצות הברית. מה שחשוב לוודא זה, שמדובר ברכב שמתאים לכם מבחינת כמות הנוסעים, שהרכב מכיל תא מטען מספיק גדול בשביל להכיל את המזוודות שלכם, שהוא לא צורך הרבה דלק, וכן שהוא נוח לכם לנהיגה.

כששוכרים רכב בכל מדינה, ובפרט בארצות הברית, רצוי שיהיה לו GPS איכותי, מערכת בידור שיאפשר האזנה למוזיקה וכן טלוויזיה לילדים, ומן הסתם עדיף שהרכב יהיה חדש, ללא תאונות ובוודאי ללא שום בעיה במנוע. תוודאו גם שיש לכם, לכל מקרה, גלגל רזרבי ואת כל מה שצריך בשביל לבצע בו תיקונים, במידת הצורך.