תושב הצפון, המשרת במילואים ביחידה מובחרת, הודיע לאחרונה לרעייתו, כי הוא "נקרא..." לתרגיל מילואים דחוף והציג בפניה צו מילואים, אך האישה גילתה להפתעתה כי, "התרגיל" היה עם המאהבת... ובאמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, ולאחר שסירבה לנסות ולהגיע לאישור עם הבעל והגישה תביעה לגירושין לביה"ד הרבני האזורי בחיפה

תרגיל עם המאהבת... לא כך, חשבה אישה תושבת הצפון, שבעלה יוליך אותה שולל ובאמתלת שווא של קריאה לשירות מילואים דחוף, הוא יבחר לבלות עם המאהבת. האישה טוענת בכתב התביעה לגירושין שהגישה באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר לביה"ד הרבני האזורי בחיפה, כי, "במהלך השנים, התרגלתי לכך שבעלי מוזנק לעיתים תכופות לתרגילים במסגרת שירות המילואים לאור העובדה, שהוא משרת ביחידה מובחרת שעל דרכי פעילתה, הוא סרבמאז ומעולם לספר לי לנוכח החשאיות של המבצעים שבהם היחידה נוטלת חלק ואני כיבדתי זאת...".

"זאת ועוד", טוענת האישה באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, "לאחר שבעלי הוזעק לטענתו לתרגיל מילואים דחוף, קיבלתי שיחת טלפון מזוג חברים שבילו באותו סופשבוע בצימר בצפון, כי הם ראו את בעלי נכנס לאחד מהצימרים הסמוכים..."

האישה, שמטבע הדברים, חשדה התעורר מייד, פנתה לעו"ד גיא אופיר ובעצתו שכרה באופן מיידי חוקר פרטי, שחשף כי הבעל בילה עם המאהבת...". האישה, שקיבלה את הדיווח בזמן אמת, נסעה לצימר וכמצוין בכתב התביעה, "מצאה את בעלה על חם עם המאהבת...".

הבעל המופתע, טען בפני רעייתו, כי המדובר "במעידה חד פעמית..." והציע "שלום בית", אך האישה הפגועה סירבה בכל תוקף ותובעת באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר גירושין ומשמורת מלאה על שלושת ילדיהם ודמי מזוהות גבוהים לאור העובדה שבבעלותו של הבעל חברה גדולה בתחום הסחר. הבעל טרם הגיש כתב הגנה. ביה"ד הרבני האזורי בחיפה, יצטרך לקבל החלטה בנושא בקרוב.