אין כמו תקופת טרום החגים על מנת לבחון מחדש את הבית ולחפש כיצד ניתן לרענן אותו ולהפיח בו חיים, ולו על ידי תוספת של מגוון פריטים, ומבלי להיסחף ולערוך שינוי משמעותי שכולל שיפוצים, כלי עבודה והרבה כסף ואבק. אם כן – כיצד מתחילים, במה בוחרים, כמה כסף מוכנים להשקיע ובאיזה אזור בבית מתמקדים?

כלים
דלתות פנים
דלתות פנים

ובכן, כל אלו שאלות שכל אחד צריך לשקול ברצינות, אך רק לאחר גלישה באינטרנט, חיפוש של מוצרים חדשים, קבלת השראה מתמונות ו"התפזרות" מחשבתית – מתוך מטרה לפתוח מחסומים, להכיר אופציות חדשות ולהתכנס מחדש. אם גם אתם מחפשים אחר פריטים שיובילו את המהפכה הפרטית אצלכם בבית, אתם מוזמנים ליהנות מהמאמר הבא, בו אספנו עבורכם מגוון רעיונות והצעות.

מקטן לגדול

ראשית, נקדים ונציין שלצד מגוון פריטים קסומים וקטנים שמוסיפים הרבה צבע ושמחת חיים, ניתן גם למצוא מגוון פריטים יותר גדולים ומשמעותיים. כך למשל ניתן להחליט שמחליפים דלתות פנים לבית בדגמים שכוללים חלונות, חלוקה למקטעים וכדומה, ולו על מנת להקפיץ את המראה הכללי. בנוסף, אם מרגישים יותר יצירתיים, שווה לשקול לעצב מחדש את הדלתות הקיימות – על ידי שינוי צבע, תוספת של טפט או לוח זכוכית מרשים ומודרני.

מוצרים שמאפשרים חופש עיצובי

מלבד החלפת דלתות פנים לבית, ניתן גם לשקול לשנות מיקומים של חפצים קיימים. מדהים לגלות כיצד משחק עם מיקומים משנה את הזרימה האנרגטית ומוביל לתחושת התחדשות, וזאת מבלי להוציא שקל על פריט נוסף. עם זאת, אם תקופת החגים כן מדרבנת אתכם להגיע אל החנויות – אתם מוזמנים לשקול להוסיף מדבקת טפט לסלון או לחדר השינה (יש לוודא שמדובר במדבקה איכותית שניתן להדביק ולהסיר מבלי לפגום בקיר).

בנוסף, ניתן לשבור את סריית הכיסאות שסביב השולחן בעזרת תוספת שרפרף וינטג', ניתן לרכוש מסגרות לתמונות מסוגים שונים ולשחק עם הרכבת קומפוזיציה הרמונית מעל פינת הישיבה המשפחתית, אפשר למצוא ברשת תמונה שאוהבים ולהפוך אותה לתמונת קנבס, ניתן להוסיף מדפים צרים לאורך הקירות ולמלא אותם במגוון אוספים שאוהבים (בקבוקי בושם, צנצנות קטנות, בלוטים, פסלונים...), אפשר לתלות מראה במבואת הכניסה ולשחק עם עומקים וממדים וכיוצא באלה.

מוצרי חשמל צבעוניים

אין לדבר על מהפיכה עיצובית מבלי לדון בכוח שטמון בתוספת צבע. מכאן, שניתן לבחור מקטעים מסוימים בבית ולשנות את גוון הקיר, ניתן לצבוע מחדש את כיסאות המטבח בגוונים משתנים וכדומה. כמו כן, אפשר גם לרכוש מוצרי חשמל שיש בהם צורך, כאשר בוחרים בגוון שאינו לבן. כך למשל ניתן לרכוש טוסטר אובן אדום, מזגן צהוב, מקרר טורקיז וכדומה.