רמי לוי ועו"ד עדי סודאי פותחים קניון חדש בהשקעה של מאות מיליוני שקלים. קניון מבשרת יפתח לציבור הרחב ביום ג' ב- 20.9.16 והקהל הרחב מוזמן ליהנות מפעילויות ייחודיות

לאחר 3 שנים של בניה פותח קניון מבשרת את שעריו לציבור הרחב. צילום: מאיר אליפור
לאחר 3 שנים של בניה פותח קניון מבשרת את שעריו לציבור הרחב. צילום: מאיר אליפור

בשורה לתושבי מבשרת ציון ופרוזדור ירושלים: לאחר 3 שנים של בניה פותח קניון מבשרת את שעריו לציבור הרחב. הקניון הוקם בהשקעה כספית של היזמים הנאמדת בסכום של כ-250 מיליון ₪ (כ- 250,000,000 ₪).

קניון מבשרת, הוקם בצמוד למחלף הראל, על כביש מספר 1, ועל ציר הדרך הראשית המובילה לרמת רזיאל, צובה ובית החולים הדסה עין כרם. מיקום מעולה אשר מבטיח נגישות מהירה ונוחה לתושבי מבשרת ציון ויישובי הסביבה ולנוסעים על הציר המרכזי שבין ירושלים לתל אביב. הקניון יהווה קניון מוביל באזור וישמש כמרכז העסקים והמסחר הקמעונאי של תושבי פרוזדור ירושלים, תושבי מבשרת ציון ויישובי הסביבה.

הקניון, בבעלותם של אנשי העסקים רמי לוי ועו"ד עדי סודאי, תוכנן על ידי משרד האדריכלים אבנר שר ומביא עימו בשורה חדשה עם רוח עיצובית מודרנית מבחינת השפה, התכנון והעיצוב של קניון מודרני המבטיח חווית קנייה משודרגת. גג הקניון בנוי סקיילייט (גג שקוף) ובמרכזו כיפת זכוכית גדולה. בחלק מהחזית המזרחית והצפונית קירות מסך שקופים, שתי מרפסות פתוחות לנוף ההררי של הרי ירושלים והר הקסטל מחברות את הקניון לטבע, לנוף ולסביבה בה ממוקם. "הקו המנחה בעיצוב קניון מבשרת היה יצירת דיאלוג בין עוצמה וטבע לאדריכלות, הקו המנחה לתכנון הקניון היה יצירת רחוב קניות נוח ומסורתי " אומר האדריכל אבנר שר.

קניון מבשרת, על כל מפלסיו נגיש וידידותי למשתמש, מותקנות בו מעליות, מסועים ודרגנועים המחברים בין קומות החניה לקומות המסחר. ההתמצאות ברחבי הקניון קלה ונעימה. היזמים השקיעו רבות גם בתכנון ופיתוח התשתיות ודרכי הגישה לקניון. בסמוך לכניסה לקניון כיכר מרשימה ובדרך המובילה לקניון שתולים עצים המשתלבים בנוף ההררי ומשרים אווירה של חו"ל.

הקניון מתאים גם לאוכלוסייה הדתית- לכל המסעדות ובתי הקפה תעודת כשרות וחלקם אף כשרים למהדרין.

השטח הבנוי בקניון הינו כ- 45,000 מ"ר, מכיל שלוש קומות מסחר ומציע חנויות פרטיות ורשתות ישראליות ובינלאומיות במגוון תחומים: אופנה, הנעלה, קוסמטיקה, כלי בית, אופטיקה, יופי, פנאי, בתי קפה, מסעדות ועוד. הקניון צפוי לספק מאות מקומות עבודה לתושבי מבשרת ציון, פרוזדור ירושלים ויישובי הסביבה. רובם בתחום המכירות ומתן שירות.

בין הרשתות שתמצאו בקניון נכללות קסטרו, רנואר, twenty four seven, Brends, אפריל, סופר פארם, ביגה, ספרינג, אלדו, פוקס, פוקס הום, Laline, צומת ספרים, על המשקל, הפנינג, לחייל ולמטייל, The Children's Place, מקדונלדס, וופל בר, קקאו רולדין, ג'וני קריספי, פיצה האט, סניף של בנק הפועלים, ובשורה לתושבי האזור - סופר מרקט מרשת רמי לוי שיווק השקמה.

בקניון מבשרת חניון מקורה מפואר ומרווח בן 550 מקומות חניה, המונגש לנכים ולעגלות ילדים. בחניון תותקן מערכת בקרת חניה שתאפשר כניסה וחניה ללא תשלום במהלך שעות החניה הראשונות.

בקומת המסחר התחתונה, ממוקם סופרמרקט מרשת "רמי לוי שיווק השקמה", בשטח כולל של כ- 3,500 מ"ר, בין הגדולים ברשת, ובנוסף לכך חנויות פנאי, בתי קפה ועוד. הקומה המרכזית של הקניון כוללת מותגי אופנה ופנאי, בקומה העליונה: בתי קפה, סניף בנק הפועלים, סניפים של רשתות מזון מובילות, הנעלה, אופטיקה, פנאי, אופנה ועוד.

קניון מבשרת חרט בחזונו את חיזוק הקשר שבין הקניון לבין הקהילה במבשרת ציון, מטה יהודה ויישובי הסביבה. כחלק משיתוף הפעולה עם הקהילה וצרכיה תתקיים בקניון פעילות בתחום התרבות והאמנות.

אמנון בן עמי מנכ"ל הקניון: "משהו טוב קורה במבשרת. הקניון מביא עמו לתושבי מבשרת והסביבה בשורה וחווית קניות, בילוי ופנאי חדשים איכותיים. הקניון יציע את מיטב מותגי האופנה, ובתי קפה זאת לצד צרכי היומיום אני מזמין את כל התושבים להגיע לקניון ומבטיח כי ימצאו בו בית ואת כל אשר חפצה נפשם".

עו"ד עדי סודאי היזם והשותף בפרויקט: "קניון מבשרת הוקם בצורה חדשנית ומודרנית בסגנון הקניונים המובילים בישראל וברחבי העולם. גם לאחר פתיחתו, בכוונתנו להרחיב ולגוון את תמהיל הקניון לנוחות ולהנאת הבאים בשעריו. החנויות בקניון מושקעות, מעוצבות ומזמינות. השקענו רבות בתכנון ופיתוח התשתיות ודרכי הגישה לקניון. קהל היעד של הקניון מונה כ- 50 אלף נפש, ובהם תושבי מבשרת ציון, מטה יהודה, הר אדר, ויישובי הסביבה. הקניון יביא עימו בשורה של חדשנות ומשב רוח מרענן למבשרת ציון ולאזור כולו".