סדרת הבת החדשה והמסקרנת של משפחת קרדשיאן על האח ש(בניגוד לאחיותיו ואמו) כבר שנים ממעט להיראות בפומבי. סוף סוף, אחרי שנים של התרחקות, דיכאון, השמנה והסתגרות, רוב קרדשיאן מאוהב ומאושר, והוא לוקח לעצמו את הבמה בדרמטיות שהיתה שמורה עד כה לשאר בנות משפחתו. הוא מאורס לבלאק צ'יינה (דוגמנית ובעלת חנות המתמחה באיפור באל.איי) ועומד להפוך בקרוב לאבא. אם שמה של צ'יינה נשמע לכם מוכר, אולי זה משום שהיא לא אחרת מאשר האקסית ואם בנו של טייגה (בן זוגה הנוכחי של האחות הצעירה במשפחה-קיילי)

כלים

סיפור האהבה המסחרר וההיריון המפתיע היו יכולים להיות חומר נהדר לסדרה מרתקת גם במשפחה רגילה, אבל כשזה מגיע לקרדשיאנס (שהיא כל דבר חוץ ממשפחה רגילה) זה כבר עולם אחר

צופי ערוץ !E מקבלים הצצה בלעדית ובלתי אמצעית לחייהם של הזוג החדש רוב קרדשיאן ובלאק צ'יינה, כשהם יוצאים למסע המרגש של בניית חיים משותפים, אחרי האירוסין ולפני הצטרפות התינוק לתא המשפחתי החדש.

הסדרה החדשה תכניס אותנו לעולמם הפרטי, כשהם מתחילים להכיר זה את זו, לזהות את השגעות הקטנים, לחגוג התחלות חדשות, רבים לפעמים וגם מפגישים בין בני משפחותיהם הידועים בכך שהם אומרים תמיד את מה שהם חושבים.

במהלך הסדרה, רוב ימשיך במסעו אל חיים בריאים יותר, וינסה להתמיד באורח החיים החדש שלו, כשבת הזוג שלצידו מתמסרת ברצון לחשקים המשונים (והמשמינים) של ההריון.

סקוט דיסיק וקורטני קרדשיאן הופכים למשענת של רוב, תומכים בו, מעודדים אותו וחולקים מהתובנות שלהם לקראת הפיכתו לאב.

קורטני מבלה עם הזוג במסיבת יום ההולדת של קלואי, וצ'יינה נוסעת לסן דייגו לחגוג עם משפחות קרדשיאן את יום ההולדת של MJ, אמה של קריס.

גם קריס וקים מלוות ותומכות בזוג שמתמודד עם לא מעט מהמורות בדרך.

לעיתים, ההבדלים הגדולים בין רוב הרגוע והמעט פסיבי ובין צ'יינה היזמית האנרגטת, קשים לגישור.

צ'יינה עובדת במלוא המרץ לגרום לליין הקוסמטיקה שלה ולליין הביגוד להצליח, ובמקביל משתדלת לדרבן את רוב להתאפס ולנצל את ההזדמנויות העיסקיות שלו.

צ'יינה נלהבת לחלוק עם רוב את חוויות הילדות וההתבגרות שלה, להכיר לו את חבריה והמשפחה המורחבת, ולוקחת אותו איתה לוושינגטון לשכונה בה גדלה.

במהלך הביקור הם מבקרים במועדון החשפנות הראשון בו עבדה, ואמה של צ'יינה, טוקיו טוני, מגלה פרטים מפתיעים על האקס שלה.

רוב וצ'יינה / Rob & Chyna

החל מ- 16.9, ימי שישי, ב-16:00 סדרה חדשה בבכורה

ערוץ !E

אפיק 37 YES / ערוץ 31 HOT