'יש עתיד' ממשיכה להקים מטות בכל הארץ. באירוע מרגש, נחנך היום מטה שלא קיים באף מפלגה אחרת: "מטה המיוחדים" – המטה למען אנשים עם צרכים מיוחדים של 'יש עתיד' יוצא לדרך. יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד: "אני שמח שאנשים עם צרכים מיוחדים מקימים מטה במפלגה כי זה מראה על כוח ועל עוצמה. זו פוליטיקה במיטבה". ח"כ קארין אלהרר, יו"ר השדולה למען זכויות אנשים עם מוגבלויות בכנסת: "קבוצה של משפחות מדהימות התאחדו יחד ליצירתעתיד טוב יותר לאנשים וילדים עם צרכים מיוחדים". ראש המטה החדש, עמית עובדיה, אבא ליואב, ילד עם צרכים מיוחדים: "עצם העבדה ש'יש עתיד' תמכה עזרה וחיבקה את הרעיון הזה, זה דבר שאותי באופן אישי מאוד מרגש"

"מטה המיוחדים" – המטה למען אנשים עם צרכים מיוחדים של 'יש עתיד' יוצא לדרך
"מטה המיוחדים" – המטה למען אנשים עם צרכים מיוחדים של 'יש עתיד' יוצא לדרך

מטה חדש קם היום במפלגת 'יש עתיד'- "מטה המיוחדים". המטה מורכב מהורים וילדים עם מוגבלויות ומכל רחבי הארץ אשר החליטו להתקבץ יחד תחת המעטפת של מפלגת המרכז, בכדי לקדם את האינטרסים הייחודיים להם בסיוע מפלגת 'יש עתיד' שמחויבת לנושא מיומה הראשון. מדובר בקבוצת הורים שפועלים מאז הקמת המפלגה יחד על מנת לקדם את הנושא, מקדמים פעילויות, ופועלים בכל הגזרות על מנת להעלות את הצרכים לסדר היום הלאומי והיום הם הפכו למטה רשמי.

הערב, (חמישי, 25.8.16), התכנסו בחוף הדקלים בבת-ים כמאה הורים וילדים לאירוע השקת המטה. באירוע, שהיה שונה מאירועים פוליטיים כגון זה, נהנו המשפחות משלל פעילויות לילדים ולהורים כאחד. בנוסף לכך, קיימו הנוכחים דיון מעמיק אשר בחן דרכים חדשות ליצור שינוי פוליטי - גם בשטח, אבל בעיקר בכנסת, בצורה מאחדת לא מפלגת. בין הדברים עלו רעיונות כיצד ניתן לשלב את החדשנות והקדמה הטכנולוגית לטובת פיתרונות לאתגרים הניצבים בפני ציבור זה.

מפלגת 'יש עתיד' חרתה על דיגלה את קידום הנושא של שילוב וקידום אנשים עם צרכים מיוחדים בהובלה של ח״כ קארין אלהרר, שר הרווחה לשעבר, ח"כ מאיר כהן ויו"ר המפלגה ח"כ יאיר לפיד. אך כעת, פלטפורמה ייחודית זו תאפשר חיבור מיטבי בין העבודה הפרלמנטארית הרבה בנושא לבין העבודה הקשה שעושות המשפחות בשטח בדאגה לילדיהם.

מטה "המיוחדים" מתווסף לכ-130 מטות המפלגה הפועלים בכל רחבי הארץ ובכל רובדי החברה הישראלית, כאשר הרעיון שעומד מאחוריו הוא סיוע למשפחות בהתמודדות היום יומית ובדאגה שלהם לעתיד טוב יותר.

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד אמר בתחילת באירוע: "אני שמח שמי שמקים את המטה הזה אלה אנשים עם צרכים מיוחדים ושהם מקימים אותו בתוך המפלגה כי זה מקום של כוח ושל עוצמה וזו פוליטיקה. פוליטיקה במיטבה אומרת שקבוצות של אנשים יכולים להתארגן ולייצר שינוי. אני מצפה ומבקש שאתם תבואו אלינו ותגידו לנו מהם השינויים שצריכים לעשות. אני גאה במטה הזה שקם היום ואין לי ספק שבזמן הקרוב נעבוד קשה יותר וטוב יותר בשבילכם. ברוכים הבאים ומזל טוב להקמת המטה".

ח"כ קארין אלהרר הוסיפה: "מרגש ומשמח לפתוח היום את מטה המיוחדים של מפלגת 'יש עתיד'. יש כאן קבוצה של משפחות מדהימות שהתאחדו יחד לתיקון הבעיות וליצירת עתיד טוב יותר לאנשים וילדים עם צרכים מיוחדים. אני מאמינה בכוח של הקבוצה הזו ובטוחה שהעשייה תניב פירות משמעותיים לכל החברה הישראלית".

ראש המטה החדש, עמית עובדיה, אבא ליואב, ילד עם צרכים מיוחדים, אמר: "אני גאה שהמפלגה מאפשרת לנו להקים מטה לאנשים מיוחדים. זה דבר שלא קיים באף מפלגה אחרת. עצם העבדה ש'יש עתיד' תמכה עזרה וחיבקה את הרעיון הזה, זה דבר שאותי באופן אישי מאוד מרגש. כי אני מרגיש שכהורים אנחנו הקול של ילדינו שאינם יכלים להביע את עצמם ולדאוג לעצמם".