כמדי שנה, גם השנה מחלקת תברואה ואיכות הסביבה בתיאום עם מחלקת חינוך של המועצה האזורית זבולון, תחלק בעידודו ובתמיכתו של העומד בראשה דב ישורון ביום הראשון של שנת הלימודים לילדי הגנים ולילדים העולים לכיתה א מיישובי המועצה קופסאות אוכל רב פעמיות, כשהמטרה לצמצם את השימוש בשקיות פלסטיק

כלים

"החלפת שקיות הניילון בקופסאות אוכל, מגבירה את המודעות לסביבה שבה אנו חיים", אמרה השבוע מנהלת מחלקת התברואה ואיכות הסביבה והתברואה במועצה האזורית זבולון רחל סלע שהחלה בהיערכות לקראת חלוקתן של קופסאות אוכל רב פעמיות, לילדי הגנים ולתלמידים העולים לכיתות א'.

לדבריה, קופסאות האוכל החדשות של ילדי הגנים ולכיתות א', תהיינה נוחות מאוד לשימוש ומחולקות לשלושה תאים- לפירות ולירקות, לפחמימות ולחלבונים, בכדי להדגיש את הצורך בגיוון המזון.

רחל סלע מדגישה, "חלוקת קופסאות האוכל הרב פעמיות לילדים מעודדת את השינוי בהרגלי הצריכה ושימוש בחומרים רב פעמיים במקום בכלים חד פעמיים. אם נקנה לילדים את הכלים הדרושים וההבנה הבסיסית כבר מגיל צעיר ונסייע בכך ליצירת מודעות גבוהה יותר לאיכות הסביבה ולגדל את ילדינו בסביבה ירוקה ונקייה יותר".

ראש המועצה האזורית זבולון, דב ישורון מציין כי, "הקופסא לשימוש רב פעמי, מאפשרת נשיאת אוכל במקום שימוש בשקיות פלסטיק ועוזר לשמור על עולם ירוק יותר ובריא יותר. כל תלמיד אשר ישתמש במארז האוכל, יהיה שותף למאמציה של המועצה לשמור על איכות הסביבה ולקדם שימוש בחומרים בריאים וחסכוני."