התחלה של שנה חדשה מלווה בתחושות של התחדשות, תקוות, וציפיות למימוש יעדים ושאיפות. והנפוצה ביניהן היא שהשנה נהיה טובים יותר מהשנה שחלפה. רגע לפני החגיגות קולקציית "הכל ראש השנה" מזמינה אתכם לבחור מתנה מקורית באמת מבין מבחר עיצובים שעוצבו בידיהם של פגועי נפש הפועלים במסגרתן של כ-40 עמותות

כלים
המיזם החברתי "כלים שלובים" מאגד כ-40 עמותות ומעצבים ישראלים צעירים, ומציג קולקציית מתנות מיוחדת באמת לקראת חג ההתחלות, ראש השנה. צילום: מני הלפרין
המיזם החברתי "כלים שלובים" מאגד כ-40 עמותות ומעצבים ישראלים צעירים, ומציג קולקציית מתנות מיוחדת באמת לקראת חג ההתחלות, ראש השנה. צילום: מני הלפרין

בשנה שחלפה זכינו לראות דבר שעוד לא היה, כאשר רבים המתמודדים עם מגבלה נפשית החליטו להיחשף ולשתף את מאבקם האישי לשם העלאת המודעות לשכיחותה של התופעה, קיבלו במה רחבה, חשיפה והרבה קולות של הזדהות. אחת ולתמיד הובהר כי לכל אחד מאיתנו יש היכרות עם אדם הפגוע בנפשו, והסטיגמה אודות התופעה ריקה וחלולה, שכן חייהם של המתמודדים עם מגבלה נפש יכולים להיות רגילים, נפלאים ומלאי עשייה פרודוקטיבית ויצרנית.

בישראל 2016 יותר נפגעי נפש משתלבים בתעשייה ובשוק העבודה, ישנן יותר מסגרות שיקומיות ומפעלים מוגנים המבקשים לשלבם ולנו יש יותר דרכים לקחת חלק בעשייה המשמעותית.

המיזם החברתי "כלים שלובים" מאגד כ-40 עמותות ומעצבים ישראלים צעירים, ומציג קולקציית מתנות מיוחדת באמת לקראת חג ההתחלות, ראש השנה.

בין פריטי הקולקציה תוכלו למצוא מארזי תוצרת הארץ מעוצבים המאגדים ריבות, יינות, צנצנות דבש וכל טוב, כלי הגשה ייחודיים בעבודת יד שישדרגו את שולחן החג, ערכות גידול תבלינים, תיבות מתכונים ייחודיות, אקססוריז טקסטיל למטבח ולהגשה בהדפסי חג ועוד רעיונות מרעננים למתנת חג מיוחדת עם ערך מוסף.

הפריטים בקולקציה נוצרו בידי אנשים המתמודדים עם מגבלות נפשיות הפועלים בעמותות שונות ועובדים למחייתם במסגרות שיקום.

"כלים שלובים", הפועלת ללא מטרות רווח הוקמה על ידי עמותת "שיקום אחר" והקרן למפעלים מיוחדים של ביטוח לאומי במטרה לפעול לשיקומם ושילובם בקהילה של אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית.

מחיר: החל מ-7 ש"ח- 450 ש"ח

"כלים שלובים"- רח' דיזינגוף 229 תל אביב 03-5353810