כשאתה מתחזק קשר זוגי וירטואלי באינטרנט אינך יכול שלא לתהות האם האדם שנמצא מעברו השני של המסך הוא באמת מי שהוא טוען שהוא? כמה ממה שהוא חושף בפניך זו המציאות וכמה הוא מסתיר או ממציא? ונגיד והוא מי שהוא מספר שהוא – האם האהבה שלכם יכולה לעבוד גם במציאות?

כלים
7 ימים בגן עדן / Love Prison
7 ימים בגן עדן / Love Prison

בסדרה החדשה 7 ימים בגן עדן / Love Prison נפגוש בכל פרק זוג שהכיר אונליין ומאז מנהל זוגיות של לפחות כמה חודשים, אבל מעולם לא נפגש מעבר למסך.

הם מחליטים לבחון את ההתאמה שלהם במציאות ומגיעים לשבוע אינטנסיבי בתנאי כלא, בו הם יבדקו האם הם יכולים להתאהב: המבחן קורה בבית מרושת מצלמות (סטייל האח הגדול) על אי בודד.

כל הסחות הדעת החיצוניות מנוטרלות- אסור להם לצאת מהבית או לשמוע מוזיקה, אין להם את הטלפון שלהם או חיבור לאינטרנט. הם לבד על האי, לצד הפרטנר שהם חושבים שהם מכירים ואוהבים.

כך שכל שנותר להם לעשות זה לתקשר אחד עם השנייה ולגלות האם זה האדם שאני רוצה להיות איתו? סוף סוף ללא תיווכים ומסכות אינטרנטיות מדומות.

שניהם מגיעים לניסוי בתחושת קירבה אמיתית לבן/בת הזוג וציפייה שהמציאות תעלה על הדמיונות הוירטואליים שהם חווים כבר תקופה.

הם מלאי תקווה שבסוף הניסוי הם יוכלו לחיות באושר ועושר עד עצם סוף הימים. בסוף השבוע הם צריכים להגיע להחלטה של להיות או לחדול.

בדרך נחשפות אמיתות כואבות על בני הזוג, וכל מיני התנהגויות קטנוניות וניואנסים אנושיים מעצבנים צפים ועולים לפני השטח ומעמידים את הזוגיות במבחן.

פרק 1: "רוזי וכריס"- 20/8, שבת, 16:00 רוזי היא נערת מסיבות מלוס אנג'לס, כריס הוא חנון מחשבים חסון והם בקשר אונליין כבר שנתיים! מאז שהכירו הם מדברים כל יום, אבל עדיין לא נפגשו בחיים האמיתיים, בגלל ששניהם עסוקים מאוד וגרים רחוק אחת מהשני. כריס לא יוצא עם אף אחת אחרת ושניהם חושבים שתהיה ביניהם משיכה לפי התמונות. ההתרגשות רבה מאוד לקראת המפגש וגם ביום-יומיים הראשונים. אח"כ הם מתחילים להתרגל לקונספט של הבית, וההתנהגות של רוזי הופכת להיות הפכפכה, קטנונית וקיצונית. האם הם יעזבו את האי ביחד או לחוד?

פרק 2: "בילי וג'ין"- 27/8, שבת, 16:00 בילי וג'ין בקשר אונליין כבר חצי שנה. הוא בן 42, רודף שמלות במהות ואבא לנער בן 16. היא גרושה ואמא לשני ילדים, בחיפוש אחר הגבר של חייה. לשניהם ציפיות גבוהות מהמפגש, על אף שבילי סובל מפחד ממשי להתחייב. הם חווים עליות ומורדות לאורך השבוע: זה נע בין חיבה קסומה וחום ובין פיצוצים קשוחים. מה יקרה בסוף השבוע?

7 ימים בגן עדן / Love Prison

ימי שבת, החל מ-20/8, בשעה 16:00 - סדרה חדשה בערוץ לייפטיים

אפיק 46 YES / ערוץ 32 HOT