פלד מגיע להופעה חינמית בכיכר המוזיקה של מארלי בדיזנגוף סנטר - יום שישי, 5.8.16 בשעה 14:30

כלים
פלד. צילום: דורון סרי
פלד. צילום: דורון סרי

"כיכר המוזיקה של מארלי" תארח את פלד להופעה מיוחדת וחד פעמית.

לאחר ששיתף פעולה עם מיטב הזמרים בישראל, אמן ההיפ הופ, פלד, מגיע להופעה חינמית וחד פעמית בחנות הקונספט "האוס אוף מארלי בדיזנגוף סנטר, עם שירים מאלבומו החדש, "הכל עליי".

באלבומו החדש לוקח פלד את הכתרתו משכבר הימים כ"ילד הרע של ההיפ הופ הישראלי" ומייצב את עצמו כאחד מאומני ההיפ הופ המחתרתיים והמשפיעים ביותר בארץ וממעצבי הסאונד של הז'אנר המקומי. עם כריזמת M.C. שאין שני לה, מטקסטים חריפים ובוגרים המתהדרים ברפרטואר מושגים ישראלי עשיר ורחב - "הכל עליי" הוא לא פחות מיצירת היפ הופ מפוארת ומגובשת שתשאר רלוונטית עוד זמן רב.

"הכל עליי", מהווה סוג של ת.ז. על דמותו של פלד. הוא נע בטבעיות בין המחאה והביקורת השוטפת, אהבותיו היומיומיות למוזיקה ולהנאות של החיים, יכולות הכתיבה והיצירה המושחזות בהן ניחן ועולם המושגים הרחב עליו גדל. כמו כן, משלימים את הצלע האחרונה בדמותו הכריזמטית, חבריו ושותפיו ליצירה המתמדת, יוסי פיין והוד מושונוב הנגנים, שמתארחים באלבום ומהדקים את קצוותיו. כך גם הופך פלד לאטרקטיבי בקרב קהל רב וחוצה מגזרים - ביכולתו לשלב בין Fun ווייב מושך וצעיר, ובין מסר בוגר, מעמיק, א-פוליטי ועמוס ברפרנסים למגוון העולמות המרכיבים את הרקמה הישראלית.

יום שישי, 5.8.16 בשעה 14:30 ב"כיכר המוזיקה של מארלי (מחוץ לחנות הקונספט האוס אוף מארלי) בדיזנגוף סנטר

הכניסה חופשית וללא תשלום