עמותת תעשיידע מבית התאחדות התעשיינים תשתלב גם במערך החינוכי-מדעי במרכז אלי הורביץ שייפתח בראשית 2017

כלים
מרכז המבקרים. קרדיט קופטרפיקס
מרכז המבקרים. קרדיט קופטרפיקס

המועצה המקומית תעשייתית נאות חובב החלה לאחרונה שיתוף פעולה עם עמותת "תעשיידע – תעשיה למען חינוך מתקדם", עמותת החינוך של התאחדות התעשיינים בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה, מטה מחוז דרום של העמותה הועתק לתחומי המועצה והעמותה תשתלב גם בפעילות החינוכית של המועצה במקביל לפעילות העמותה במערכת החינוך.

עמותת "תעשיידע", מייסודה של התאחדות התעשיינים, פונה לתלמידי מערכת החינוך ושמה לעצמה למטרה, לציידם בכלים המותאמים לחברה עתירת טכנולוגיות מתוחכמות, חדשניות ופיתוח חשיבה יזמית, ובכך מסייעת להשתלבותם באתגרי התעשייה העתידית של מדינת ישראל.

בשלב הראשון, העמותה תגבש תוכנית חינוכית ייעודית למערכת החינוך שתכלול את התכנים של מועצת נאות חובב בדגש על כימיה, תעשייה וקיימות. בשלב השני, לאחר סיום הקמתו של מרכז המבקרים ע"ש אלי הורביץ של המועצה ב-2017 "תעשיידע" תפעיל תוכנית חינוכית ייחודית ע"ש הורביץ ז"ל בדגש על תרומתו לתעשייה הישראלית, יזמות פורצת דרך וציונות. בנוסף, תעשיידע תשלב פעילות חינוכית במסגרת הביקורים במועצה ובהתאם לקהל היעד.

ראש המועצה, אנדריי אוזן: "שיתוף הפעולה עם תעשיידע יסייע לנו להעשיר את תוכן הביקור והחוויה במרכז אלי הורביץ ולהוסיף נדבך משמעותי בתחום המערך החינוכי שישתלב במרכז. הקמת מטה מחוז דרום של העמותה כאן בנאות חובב מהווה בשורה חשובה באשר לקשר בין התעשייה וחינוך דור המחר.

מנכ"לית תעשיידע, אביבה מישאל: "מברכת את שיתוף הפעולה עם מועצת נאות חובב, שיתוף פעולה זה יוסיף נדבך רלוונטי לפעילות תעשיידע בבתיה"ס. תלמידי הדרום ובכלל ייחשפו לעולם התעשייה "האמיתי", כך נחשוף ונעודד את התלמידים לבחירות מקצועיות מושכלות.