תוסף התזונה "קולגן פלקס סוג 2" מכיל קולגן UCII® הרשום כפטנט, אשר הוכח במחקרים כמסייע לשיפור בריאות המפרקים. קולגן (COLLAGEN) הוא חלבון סיבי שיש לו תפקיד חשוב בגופנו בתמיכה ברקמות הגוף השונות ובחיבור ביניהן. הוא מצוי בעור, בסחוס, בעצמות, בגידים, בשרירים ועוד. קיימים סוגים שונים של קולגן בגוף. קולגן מסוג 2 מצוי בסחוס והוא מספק לו גמישות, תומך במפרק העצם, ומאפשר לגופנו להתמודד עם עומס המשקל

כלים
תוסף התזונה "קולגן פלקס סוג 2" מכיל קולגן UCII® הרשום כפטנט, אשר הוכח במחקרים  כמסייע לשיפור בריאות המפרקים
תוסף התזונה "קולגן פלקס סוג 2" מכיל קולגן UCII® הרשום כפטנט, אשר הוכח במחקרים כמסייע לשיפור בריאות המפרקים

עם העלייה בגיל, נפגעת יכולת הייצור של הסחוס, הסחוס מאבד מעוביו ומגמישותו, וכתוצאה מכך נוצרת דלקת מפרקים ניוונית המלווה בכאבים, במיוחד במפרקי הברך והירך. פגיעה בסחוס עלולה לקרות גם כתוצאה מפעילות גופנית מאומצת, וגם כתוצאה מחוסר בפעילות ובתנועה של הגוף, תופעה המאפיינת את אורח החיים המודרני היושבני.

מותג תוספי התזונה Nutri Care מציג תוסף תזונה "קולגן פלקס סוג 2", המכיל קולגן מסוג 2 (שלא עבר דנטורציה – שינוי במבנה הטבעי של החומר), אשר נבדק מחקרית ונרשם כפטנט UC-II®.

מחקרים שבדקו את יעילותה של פורמולת הקולגן UC-II® מראים כי מתן קולגן במינון של 40 מ"ג ליום במשך תקופות של 180-120 יום, הביא לשיפור ניכר בתפקוד המפרקים והפחית את רמת הכאב בקרב נבדקים אשר סבלו מדלקת מפרקים ניוונית בברכיים. יתר על כן, התברר כי תוסף הקולגן נמצא יעיל פי 2 מתרופות נוגדי דלקת לטיפול בדלקות מפרקים (גלוקוזמין וכונדרואיטין), בתמיכה בגמישות ובנוחות המפרק.

מחיר לצרכן: 169 ₪ (ל-30 כמוסות).

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.

המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.