הבלוגרית הפופולרית שרה הופקינס מאטלנטה שבארצות הברית, המוכרת בין היתר כבעלת יכולת לחקות בצורה מושלמת את שפת הדולפינים, ואשר נבחרה כ"סנאפצ'אט" השנה בארצות הברית, היא בעלת למעלה ממיליון עוקבים. הופקינס ביקרה וסיירה בחיפה, כאורחת העמותה לתיירות ונופש במטרה להפיץ את בשורת העיר לכל עוקביה הרבים.

עם למעלה ממליון עוקבים הבלוגרית שרה הופקינס ביקרה בחיפה
עם למעלה ממליון עוקבים הבלוגרית שרה הופקינס ביקרה בחיפה

לכבוד ביקורה של ה"סלב" שמצלמת כל הזמן בטלפון הנייד שלה ומייד שולחת ומפיצה סרטונים לא ערוכים לעוקביה, הרכיבו בעמותה לתיירות ונופש חיפה, תוכנית ייחודית - בצד הסיור במסלול התיירות שכלל את המושבה הגרמנית, תצפית מטיילת לואי על נופיה של העיר וסיור בגני הבהאים, השתתפה הופקינס בסיור סגוואי בעיר התחתית וסיור קולינרי ייחודי שהורכב למענה במהלכו טעמה פלאפל, בורקס, כנאפה ומטעמים נוספים.

לאחר ארוחת צהריים במסעדת וניה בקמפוס הנמל, סיירה הופקינס בחופי הים של העיר, שם התנסתה בסדנת גלישה שהכינו עבורה המארגנים.

"זאת עיר "מדליקה", סיכמה הופקינס את ביקורה בחיפה. " זו עיר היכולה להציע נופים מרהיבים , חופי ים נהדרים, שופינג , פעילות חברתית והיצע קולינרי מגוון ועשיר כל-כך. במהלך היום הנהדר שביליתי כאן דיווחתי לעוקבים אחרי על העיר והתגובות שאני מקבלת נהדרות"

סגנית ראש העיר ויו"ר העמותה יוליה שטראים אמרה כי: "אנו נמצאים עתה בעיצומו של מסע פרסום הקורא לציבור לבוא ולבלות 48 שעות בחיפה וביקורה של שרה הופקינס הוכיח לנו כי היצע האטרקציות שחיפה מציעה לאורחיה ומבקריה הוא רחב ומגוון וכי בקושי יספיקו 48 שעות למיצוי מלא".