מ.ט.י גליל מערבי קריות, יקיים ביום ד', ה-27 ביולי, החל מהשעה 08:30 בבוקר במתחם הקולנוע גלובוס מקס קריון, כנס עסקים ''לנצח על הבמה'', בנושא של פרזנטציה אפקטיבית, משכנעת ומוכרת, שיאגד את טובי המרצים והיועצים בתחום השיווק והתקשורת, מאמנים ומנטורים עסקיים. הכנס פתוח לקהל הרחב. מספר המקומות מוגבל!

כלים

עושים עסקים עם מ.ט.י גליל מערבי קריות. "לפרזנטציה טובה ומכירתית חשיבות רבה בהצלחתו של עסק ובהפיכתו לעסק מוביל בתחומו, אולם חשוב לזכור כי לא מדובר בתחליף לעבודה קשה, מקצועיות ואסטרטגיה מנחה לאורך שנים", אמר השבוע מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות הנרי ביטון, לקראת כנס עסקים ''לנצח על הבמה'' של מ.ט.י גליל מערבי-קריות, שיתקיים ביום ד', ה-27 ביולי, החל מהשעה 08:30 בבוקר במתחם הקולנוע גלובוס מקס קריון, שבו יקבלו יזמים ובעלי עסקים את כל הכלים הנחוצים על מנת למנף את העסק.

בכנס עסקים ''לנצח על הבמה'', ירצו מיטב המרצים והיועצים בתחום השיווק והתקשורת, מאמנים ומנטורים עסקיים ובהם: מאמנת ועוסקת רושם ראשוני ושפת הגוף, ענת שטיינברג, מנכ"ל מלמד לתוצאות, עופר מלמד, מרצה לשיווק באוניברסיטת חיפה, שלום (שָלִי) אראל, יועץ עסקי לתקשורת אפקטיבית ומערכות יחסים לארגונים, הנהלות ומנכ"לים, רוני ויינברגר ועוד.

את הכנס יפתח מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון ותנחה יועצת הדרכה עסקית, טלי פיירשטיין, שגם תרצה בנושא איך הופכים ידע ומומחיות, להרצאה קולחת, שתגביר מכירות.