לאחר שביה"ד הרבני האזורי בחיפה, הורה לפני כשלושה חודשים על שלום בית בין בני זוג, תושבי הצפון, חידשה השבוע האישה באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה את תביעת הגירושין מבעלה בטענה כי, "זה בניגוד להסדר שהושג ביניהם, החליט לחדש את המנוי למשחקיה הביתיים של מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר והודיע לה, כי הוא לא מתכוון לוותר גם על הצטרפות למשחקי החוץ של הקבוצה...."

עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס
עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס

גול עצמי... לפני כחצי שנה, הגישה תושבת הצפון, תביעה יוצאת דופן לגירושין באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה בטענה כי, בעלה "מכור" לשידורי ספורט בכלל וכדורגל בפרט ויתרה מכך, לא מחמיץ אף משחק בית וחוץ של קבוצתו האהודה מכבי חיפה ומגלה לטענתה בשל כך אדישות הן כלפיה והן כלפי ילדיהם המשוועים לתשומת לב...

דייני ביה"ד הרבני האזורי בחיפה, הורו בזמנו על שלום בית לאור הסדר שהושג בין בני הזוג שבמסגרתו, הבעל התחייב להפסיק ללוות את מכבי חיפה לכל משחקי הבית והחוץ והתחייב כי ירכוש כרטיסים רק למשחקים שיוגדרו כמשחקי עונה ויפחית באופן משמעותי את הצפייה בשידורי משחקים...

ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר, טוען בכתב התביעה המחודש שהוגש לביה"ד הרבני, ,"הבעל, הודיע השבוע במפתיע לאישה, כי הוא לא מוכן לוותר על משחקי מכבי חיפה וכי החליט לחדש את המנוי והוא אף ילווה את הקבוצה למשחקי החוץ.... מרשתי, לא מוכנה לקבל זאת וטוענת כי הבעל הפר את ההסדר שהושג ביניהם ולכן, היא מבקשת להתגרש ממנו ולחייב אותו בתשלום מזונות בסך 10,000 ₪ ובמלוא הכתובה בסך 2,000,000 ₪".

עוד נטען בכתב התביעה בדומה לנטען בתביעת הגירושין הראשונה שהוגשה ע"י האישה באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, "זאת ועוד, הבעל היה 'דבוק' למסך הטלוויזיה בחודש האחרון וצפה באובססיביות בשידורי היורו ואף הודיע לאישה, כי אין בכוונתו לפספס את השידורים מהאולימפיאדה שתתקיים בקרוב כי המדובר באירוע של פעם בארבע שנים....".

"למרשתי נמאס מהתנהגותו המבזה כלפיה של הבעל והזלזול בה ובילדיהם כל פעם בתירוץ כזה או אחר וגמרה אומר בלבה להתגרש ממנו", נטען בכתב התביעה ע"י ב"כ של האישה עו"ד גיא אופיר שטען עוד ושוב, כי, "כתוצאה מהתנהגותו של הבעל, נטל גידול שלושת ילדיהם הקטינים, מוטל על האישה ".

ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר שב וטען, "אהבתו האובססיבית ממש של הבעל למכבי חיפה לשידורי ספורט ובמקביל, אדישותו וחוסר מעורבותו בחיי המשפחה, ולנוכח העובדה שהוא עצמאי שגם כך נעדר במשך שעות ארוכות מהבית, גרמו לכך שילדיהם חשים פגועים מכך שהוא מקדיש לשידורי והספורט ולמכבי חיפה את מרב זמנו".

"הקרע ביניהם, הפעם ובאופן סופי, איננו ניתן לגישור ומרשתי נואשה מיחסו אליה ומהתעלמותו מצרכיה הן הרגשיים והן החומריים ולפיכך היא נאלצה להגיש את תביעת הגירושין", נטען ע"י ב"כ של האישה עו"ד גיא אופיר שמבקש מביה"ד הרבני לחייב את הבעל לתת לה גט, לשלם לה כאמור דמי מזונות גבוהים, את מלוא כתובתה ולשלם לה פיצוי כספי בגין התנהגותו כלפיה.