חודשים עמוסים עוברים על סניף מפלגת העבודה בערד. בחודש האחרון התקיימו ביקורים של כעשרה חברי כנסת ביניהם: רוויטל סוויד, עומר בר לב ויעל כהן פארן שהגיעו למפגשים עם חברי הסניף ותושבי ערד , חברי הכנסת איציק שמולי ונחמן שי ניפגשו בשבוע שעבר עם ותיקי התנועה של העיר ועוד. בנוסף, הסניף מקיים מפגשים עם פעילים, חוגי בית ואירועים מיוחדים.

כלים
ח"כ רוויטל סוויד
ח"כ רוויטל סוויד

במפגש עם הח"כ עומר בר לב עלה נושא הרפורמה בארכיון המדינה והקמת אתר גניזה לאומי בערד. משנת 2006 ישנן החלטות ממשלה על פתיחת ארכיון מדינה בערד ע"י מכרז של ממשלת ישראל. בשנת 2007 החליטה ועדת השרים לפיתוח הנגב והגליל על הקמת אתר גניזה לאומי של גנזך המדינה בערד. עד היום התקבלו שלוש החלטות אך הנושא טרם התקדם. הקמת הגנזך בערד יתרום רבות לעיר בהיבט התעסוקתי והתיירותי ועצם העברת פעילות של מוסד לאומי חשוב כזה לעירנו וודאי יתרום, יכבד ויעשיר אותה. בר לב הבטיח לפעילי הסניף שיטפל בנושא באופן אישי.

במסגרת פעילות הסניף, יתקיים ביום שישי (15/7) הפנינג משפחות בגן הנשרים בערד. האירוע יכלול הטסת עפיפונים, סדנאות יצירה ומגוון פעילויות לילדים ולכל המשפחה. ההפנינג הוא יוזמה של אורון קליימן (40) מזכיר הסניף בערד, הפעיל במפלגה כ-20 שנה. להפנינג צפויים להגיע ולתמוך חברי כנסת מהמחנה הציוני וכמובן פעילי המפלגה מערד והסביבה. ההפנינג יתקיים החל משעה 16:30 ויהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

אורן קליימן, מזכיר סניף מפלגת העבודה בערד "אני שמח לראות את הסניף בערד הולך ומתפתח. בחודשים האחרונים זכינו לביקורים של לא מעט חברי כנסת מטעם המפלגה שנפגשים עם הפעילים והתושבים, מקשיבים ונרתמים לעזור. ההפנינג שיתקיים בסוף השבוע הבא הוא הוכחה לכך שהסניף בערד חי ובועט. אני שמח לעדכן כי הסניף מתכנן פעילויות נוספות שיתקיימו במהלך חודשי הקיץ."