בסדרה הושקו ארבעה מוצרים חדשים: בורגר ניו-יורק BBQ קלאסי, בורגר קליפורניה BBQ עם ברוקולי, בורגר טקסס BBQ עם פטריות ובורגר קבב BBQ עם פטרוזיליה • הבורגרים מבוססים על סויה וסייטן, המהווים מקור חלבון איכותי וטבעוניים

כלים
סדרת הבורגרים הטבעונית החדשה מיועדת במיוחד לצלייה על הגריל, על פלאנצ'ה או מחבת
סדרת הבורגרים הטבעונית החדשה מיועדת במיוחד לצלייה על הגריל, על פלאנצ'ה או מחבת

חברת "טבע דלי", יצרנית מוצרי המזון הטבעוני המובילה בישראל, משיקה סדרת מוצרים חדשה מהצומח: BBQ – סדרת בורגרים עסיסיים במרקם נפלא, בעלי ערכים תזונתיים טובים וללא כולסטרול. הסדרה החדשה כוללת ארבעה מוצרים: בורגר ניו-יורק BBQ קלאסי, בורגר קליפורניה BBQ עם ברוקולי, בורגר טקסס BBQ עם פטריות ובורגר קבב BBQ עם פטרוזיליה. סדרת הבורגרים הטבעונית החדשה מיועדת במיוחד לצלייה על הגריל, על פלאנצ'ה או מחבת ותשווק בכל רשתות המזון.

סדרת הבורגרים BBQ של "טבע דלי" מבוססת על סויה וסייטן, המהווים מקור חלבון איכותי ומשלבים בין מקורות חלבון צמחיים לבין סיבים תזונתיים. המבורגר BBQ נועד במיוחד לצלייה על הגריל, על הפלאנצ'ה או במחבת, וייחודו טמון במרקמו הנפלא והעסיסי. ההמבורגר, על בסיס סויה וסייטן, מהווה מקור חלבוני איכותי ומשלב בין מקורות חלבון צמחיים (חלבון סויה וחלבון חיטה) לבין סיבים תזונתיים. המבורגר מהצומח מספק חוויית "על האש" עסיסית וטעימה, זאת תוך שמירה על ערכים תזונתיים טובים וללא כולסטרול. מעכשיו ניתן ליהנות מארוחת מנגל ולהתענג על טעם נהדר, מרקם מעולה וחוויה קולינרית, מתוך כבוד לבעלי החיים וכדור הארץ.

סדרת BBQ משווקת באריזות של 4 יחידות בורגרים, 100 גר' ליחידה, 400 גר' סה"כ. בורגר קבב משווק באריזה של 8 יחידות, 50 גר' ליחידה, 400 גר' סה"כ.

"בטבע דלי אנו מכינים אוכל טבעוני השואב מהצומח את אבות המזון החשובים לתזונה בריאה ומאוזנת", אומרת אלינור אדם, מפתחת המוצרים בחברת "טבע דלי". "מטרתנו, להביא לצרכן הישראלי מוצרים איכותיים אשר אינם פוגעים בסביבה, שערכם התזונתי צועד יד ביד עם טעם טוב וחדשנות. הרעיון הוא לאפשר לקיים אורח חיים המבוסס על מזון מהצומח, עם גיוון אינסופי. לדבריה, אנשי קהילת העבריים בדימונה, השומרים על תפריט טבעוני באופן הדוק, משתתפים בהכנת המנות הנעשות בתשומת לב ובאהבה. "סדרת המוצרים החדשה תאפשר, כמעט לראשונה, ליהנות מבורגרים איכותיים עשויים על האש לחוויה טבעונית מושלמת".

תחילתה של "טבע דלי" בשנת 1995 והיא מתמחה בייצור ושיווק של מזון טבעוני. סל מוצרי החברה התרחב משמעותית עם השנים וכולל כיום מגוון של מנות עיקריות וחומרי גלם לתבשילים, כריכים וסלטים. החברה משווקת סייטן, נתח עסיסי מהצומח על בסיס חלבון חיטה, המאפשר לבשל כל מתכון בשרי מוכר עם מוצר המהווה אלטרנטיבה מושלמת מבחינת מרקם וטעם. בנוסף, מנות עיקריות על בסיס סייטן: שווארמה סייטן, בולונז סייטן, מעורב ירושלמי על בסיס סייטן וטופו וקבבים. המנות נמכרות מצוננות וניתנות לחימום ולהגשה בתוך 5 דקות. בנוסף, סדרת תחליפי בשר טחון מאפשרת לבשל קציצות, המבורגרים, לזניה, בולונז טבעוני וכל תבשיל הדורש טחון כמנה עיקרית.

סדרת מוצרים פופולארית של "טבע דלי" היא משפחת הבורגרים מן הצומח, המבוססת על חומרי גלם מקוריים, איכותיים ומפתיעים בטעמם. רכיבי הבורגרים כוללים קינואה, עדשים מונבטות, שקדים, זרעי פשתן, אורז מלא, צ'יה, אזוקי (המכיל ריכוז גבוה של נוגדי חימצון), כוסמת ומש. בכל בורגר יש שילוב בין קטנית לאורז מלא המביא לאיחוד מגוון ומשלים של חומצות אמינו חיוניות מהצומח.

כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות דימונה.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-23.90 ₪ (4 יח' בכל קופסא, 100 גר' ליח', סה"כ 400 גר', קבב: 8 יח' בכל קופסא, 50 גר' ליח', סה"כ 400 גר').

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.