אישה, שומרת מצוות, הגישה לבית הדין הרבני האזורי בחיפה, באמצעות עו"ד גדלי סולן תביעת גירושין ואף עתרה לקבלת משמורת על הילדים הקטינים בטענה שבעלה לא רק שחזר בשאלה, אלא אף הצטרף לכת הרא (הארי) קרישנה ומונע מילדיהם לשמור על אורח החיים הדתי שלו הם הורגלו בעת שהייתם בביתו

עו"ד גדלי סולן. צילום: אולגה סולן
עו"ד גדלי סולן. צילום: אולגה סולן

"הבעל נטש את רעייתו לטובתה של צעירה, חברה בכת הארי קרישנה ואף החל בעצמו בחברות ובפעילות בכת ואף החליף את סגנון לבושו הדתי מסורתי ללבוש המקובל בכת בצבעי כתום לבן...", כך נטען בתביעת גירושין וקבלת משמורת על הילדים הקטינים, שהגישה, תושבת הצפון באמצעות ב"כ עו"ד גדלי סולן לבית הדין הרבני האזורי בחיפה.

ב"כ של האישה, עו"ד גדלי סולן, טוען עוד בכתב התביעה, "לנוכח העובדה שהאב, מתפלל למעשה לאלילים הרי שבמצב זה אין לאפשר לילדים הקטינים המשותפים לו ולמרשתי לשהות עימו שכן הדבר יוצר אצלם בלבול ומצוקה והקטינים חשופים לנזק רגשי ולפגיעה דתית כבדה". בנוסף, טענה האישה, כי, "הילדים מחללים שבת, לא חובשים כיפות, רואים טלוויזיה ומדליק אור".

האב טען מנגד, כי הוא איננו מקיים אמנם אורח חיים יהודי דתי כבעבר, אך שומר על אורח חיים מסורתי וכאשר הילדים שוהים בביתו, הוא אף מקפיד לשמור שבת והכחיש כי הוא הצטרף לכת ההארי קרישנה...

לאחר שדייני בית הדין הרבני האזורי בחיפה, שקלו את טענות הצדדים, החליטו להיענות לבקשתו של ב"כ של האישה, עו"ד גדלי סולן, מינו עובדת סוציאלית וקבעו כי עליה להגיש תסקיר משלים בעניין ניהול אורח חייו של האב וטענותיו לשמירת אורח חיים דתי ולאחר מכן, יתנו את החלטתם בנושא הסדרי הראייה עם האב במהלך שבתות וחגים.