מפגש מעניין התקיים בשבוע שעבר בסניף מפלגת העבודה בבאר שבע. לאחר השבועות הסוערים שעברו על המפלגה בהקשר לאפשרות הכניסה לממשלה הגיע יו"ר המפלגה ח"כ יצחק הרצוג לשתף את פעילי הסניף לגבי המחשבות שעמדו מאחורי מהלכיו בכיוון הכניסה לממשלה. בדבריו הדגיש את האחריות שראה בנטילת חלק בקידום צעדים בוני אמון עם שכנינו נוכח ההזדמנות המיוחדת שנוצרה במציאות הגיאופוליטית, כוונה שזכתה לתמיכה רחבה מקרב ​ חברי הכנסת

יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג נפגש עם חברי הוועידה של מפלגת העבודה בבאר-שבע
יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג נפגש עם חברי הוועידה של מפלגת העבודה בבאר-שבע

​הרצוג שב והדגיש ש​לדעתו ובסמכותו כראש אופוזיציה לבחון ולמצות כל הזדמנות להתקדם לפתרון העימות עם שכנינו וכן בעתיד יהיה זה חוסר אחריות וחוסר מנהיגות להתעלם מהזדמנויות כאלה לטובת המדינה. בעקבות הדברים התקיים דיון במהלכו הביעו תומכי הרצוג כעס על כלל ההתנהלות וההתנהגות של ח"כ מהסיעה, שפגעו קשות בדימוי המפלגה בקרב פעיליה ובקרב הצבור הרחב.

אהרון ידלין ח"כ ושר חינוך בעברו חיזק את רוח הנוכחים כשהזכיר שהמפלגה עברה משברים שונים אך תמיד התאוששה ושבה אל דרך המלך.

איציק אביטן, חבר וותיק בסניף של המפלגה בבאר-שבע הביע כעס גדול על חברי הכנסת שבמהלך המשא ומתן התבטאו באופן גס ובוטה כלפי היו"ר הנבחר והטילו ספק בעצם הסמכות שלו לנהל משא ומתן על הצטרפות לממשלה. אביטן סיפר שסניף באר שבע התכנס לישיבה מיוחדת שבעקבותיה יצא מכתב מחאה חריף לכל חברי הסיעה המביע שאט נפש מההתנהגות של אותם ח"כים שפגעו קשות במפלגה ובעמדות הציבור כלפי המפלגה.

את הדיון סיכם את הח"כ ושר החינוך לשעבר אהרון ידלין "אסור להתייאש, המפלגה כבר עברה יותר מפעם אחת ימים של שפל, בכוחות משותפים שילוב ידיים וריסון היצרים, כבוד הדדי ומשמעת לכללים הדמוקרטים ניתן לנצח בבחירות".