אישה, תושבת הצפון, הגישה לבית המשפט לענייני משפחה בחיפה באמצעות ב"כ עו"ד גדלי סולן, תביעה לפירוק שיתוף בוילה שבה היא מתגוררת עם בעלה ולקבל לפחות מחצית מזכויות על הווילה שבה היא היא מתגוררת עם בעלה. הבעל, טוען כי במהלך יחסי מין פיתתה אותו להעביר הזכויות על שמה במסגרת ״משחק מקדים״ ולא שיער בנפשו כי התודה תהיה גירושין... ב"כ של האישה, עו״ד גדלי סולן טוען, "הטענה מגוחכת דמיונית ואין לקבלה"

כלים
עוד גדלי סולן
עוד גדלי סולן

הקרב על הווילה המשפחתית. בני זוג תושבי הצפון, הנשואים מזה כ-30 שנה, המצויים בהליכי גירושין, מנהלים קרב משפטי עיקש על הזכויות בווילה שבה הם מתגוררים ושנבנתה ע"י הוריו של הבעל שאף התגוררו בווילה בטרם עברו להתגורר בבית אבות.

ב"כ של האישה, עו"ד גדלי סולן, טען בשמה כי, "הורי הבעל הבטיחו לצדדים שירשמו עוד בחייהם את הווילה על שתי קומותיוה על שמם כדי שאחיו של הבעל לא יתעמתו ביניהם לאחר פטירתם... ואכן הבית נרשם על שם הבעל...., אך האישה שחייה עם הבעל לא היו גן עדן עמדה על כך כי הבעל יעביר מחצית הזכויות על שמה והוא ביצע לבסוף את מבוקשה".

זמן קצר לאחר שמחצית מהזכויות על הווילה נרשמו על שם האישה ולאחר שמערכת היחסים בינה לבין בעלה עלתה על שרטון, היא פנתה לעו״ד גדלי סולן כדי שיגיש תביעת גירושין ולצורך הגשת תביעה לפירוק שיתוף בווילה "ועל מנת שהיא תקבל המחצית לפחות"

הבעל כאמור, טען להגנתו טען כי, "במהלך קיום יחסי אישות, פיתתה אותו אשתו להעביר הזכויות על שמה במסגרת ״משחק מקדים״ ולא שיער בנפשו כי התודה תהיה גירושין...".

ב"כ של האישה, עו״ד גדלי סולן, טען מנגד כי, "הטענה של הבעל מגוחכת, דמיונית ואין לקבלה". התיק מחכה להכרעה משפטית.

אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.