האם אפשר לתקן מערכת יחסים ולהציל את המשפחה עם בגידה? הבמאי משה רוזנטל שוחח עם אנשים בוגדים ונבגדים כדי לשחזר ולביים ארועי בגידה אמיתיים בסדרה חדשה. צופים המרגישים צורך ורצון להתוודות מוזמנים להעלות את סיפוריהם לאתר והווידויים המוצלחים יבוימו לפרקים

כלים
מתוך סדרת הטלוויזיה "קונפס". על בגידות של ישראלים
מתוך סדרת הטלוויזיה "קונפס". על בגידות של ישראלים

סדרה חדשה בשם "קונפס" חוקרת סיפורי בגידות שונים, הבמאי משה רוזנטל שוחח עם אנשים בוגדים ונבגדים כדי לשחזר ולביים ארועי בגידה אמתיים המוצגים בפרקי הסדרה.

בין הסיפורים שנחשפו: אם למשפחה שבוגדת בבעלה עם אישה ומסרבת לצאת מהארון כדי לא לפרק את התא המשפחתי שהקימה וגבר שמעביר לילה במלון עם אישה זרה בידיעת בת זוגתו כדי לאזן את מערכת היחסים לאחר שתפס אותה בוגדת בו.כך כל פרק בסדרה מתמקד במקרה שונה שהצופה יכול לחקור לעומק.

גולשים הצופים בפרקים ומרגישים צורך ורצון להתוודות בפרטים גלויים או באופן אנונימי יכולים להעלות את סיפוריהם לאתר והווידויים המוצלחים ביותר יבוימו לפרקים הבאים בסדרה.

הסדרה קונפס עוסקת בסוגי מפגשים מיניים נוספים שהמשותף לכולם הם אתרים ואפליקציות להכרות המקלים על איתור פרטנרים, כך גם הפרקים מתחילים בצ'אט בין זרים המוביל למפגש מיני.

יוצר הסדרה הוא הבמאי הצעיר משה רוזנטל שהגה את הקונספט וביים את מרבית הפרקים. הסדרה הופקה על ידי יואב בירנפלד וג'ייק ויצנפלד מבית ההפקה "CONCH STUDIOS" שמתכננים להפיק עונות של וידויים מערים נוספות כמו טוקיו, פריז, ניו יורק, לונדון ועוד. הסדרה קונפס מוצגת באתר confesstlv.com