חברת אינוביד (Innovid) הישראלית, פלטפורמת הוידאו המובילה בעולם המאפשרת למפרסמים ליצור, להפיץ ולמדוד חוויות ווידאו, על גבי כל מכשיר, מכריזה היום על שותפות עם חברת טוויטר, שתאפשר למפרסמים לשדר פרסומות pre-roll בסרטוני וידאו לראשונה על גבי הפלטפורמה של טוויטר.

כלים
טל חלוזין, מייסד-שותף וסמנכ"ל טכנולוגיה באינוביד. צילום: דיוויד פקסטון
טל חלוזין, מייסד-שותף וסמנכ"ל טכנולוגיה באינוביד. צילום: דיוויד פקסטון

אינוביד הינה פלטפורמת הפרסום הראשון הראשונה (!) לשת"פ מסוג זה עם טוויטר, המציעה למפרסמים גישה נוחה לפרסום קמפייני וידאו גם בטוויטר, בלחיצת כפתור. מעבר לכך, המפרסמים יוכלו ליהנות מכלי אנליטיקס חכמים יותר, למדידת ביצועי הקמפיין ובכלל זה - נתוני צפייה, הקלקות, משך הצפייה בפרסומת וכיוב'.

בזכות השת"פ החדש, טוויטר תהיה הרשת החברתית הראשונה שתאפשר למפרסמים לשדר פרסומות pre-roll בסרטוני וידאו, היות והשירות אינו מוצע כעת ברשתות המתחרות (פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט ואחרות).

חברת אינוביד (Innovid) היא פלטפורמת הווידאו המובילה בעולם המאפשרת למפרסמים ליצור, להגיש ולמדוד חוויית וידאו חדשנית בכל סוגי המדיה תוך שיפור ההיקף, היעילות והתשואה על ההשקעה.

אינוביד נוסדה בשנת 2007 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זיגדון. החברה מעסיקה כ-200 עובדים בשמונה משרדים ברחבי העולם: ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקאגו, דטרויט, לונדון, סידני, מלבורן ומרכז מחקר ופיתוח ברמת גן בו מועסקים כ- 70 עובדים. החברה נהנית מתמיכתן של סקויה קפיטל, ג'נסיס פרטנרס, T-Ventures, זרוע ההשקעות של סיסקו ו-NewSpring Capital.

אינוביד זכתה במספר פרסים, לרבות תואר "מקום העבודה הטוב ביותר ל-2015" מטעם AdAge, תואר "מקום העבודה הטוב ביותר ל-2015 " מטעם Crain, "רשימת הכוכבים העולים" ב-2013, 2014 ו-2015 של IAB Mixx, פרס הווידאו של Digiday (2012 ו-2014), פרס ASPY של iMedia Connection ופרס Creative Media ל-2013.