בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר, גופים חוץ בנקאיים אשר מהווים מוקד משיכה עבור מי שמחפש הלוואות בסדרי גודל שונים לצרכים מגוונים. אותם גופים מציעים הלוואות חוץ בנקאיות עד 50000 ולעיתים אף למעלה מזה.

כלים

הלוואות אלו מתאימות למי שזקוק לכסף באופן מיידי ולא יכול לקבל אותן באמצעות הבנק וסביר להניח שאין לו את הכסף באופן נזיל. ברוב המקרים מדובר על הלוואות לצורך טיולים, לימודים, אירועים, תשלום חוב או כיסוי מינוס, רכישת רכב, ועוד. מדובר על סכומים שמאפשרים לבצע מגוון רחב של הזמנת שירותים או מוצרים מסוימים, אך כפי שאפשר להבין, הלוואות חוץ בנקאיות עד 50000 אינן מספיקות לצרכים כמו רכישת נכס לצרכים מגורים או מסחריים. עם זאת ניתן לשלב הלוואה זו עם הלוואות אחרות על מנת להשלים את הסכום הנדרש לצורך כך.

הלוואות חוץ בנקאיות עד 50000 ניתנות לכל מי שיכול להציע תלושי שכר ובטחונות שהוא יוכל לעמוד בתנאי ההחזר של ההלוואה. חשוב לציין שהלוואה באמצעות גוף חוץ בנקאי, היא הרבה יותר פשוטה ונוחה מאשר הלוואה נטילת הלוואה דרך הבנק. הסיבה לכך היא, שהבנקים לא ממהרים לתת הלוואות, אפילו לא בסכומים כאלה, אלה הם מבקשים בטחונות ועירבונות, וכן הם מעדיפים לתת הלוואות רק למי שהם יכולים בוודאות שיוכל לעמוד בהן. לעומת זאת גוף חוץ בנקאיים, מוכנים לתת הלוואות באופן מיידי, במידה ומציגים בפניהם את המסמכים הנדרשים אשר מוכיחים שניתן לבצע החזר של הלוואה בתנאים שלה, ללא עיכובים וללא בעיות.

כיצד נוטלים הלוואה חוץ בנקאית בצורה חכמה?

הלוואה חכמה נוטלים בשני אופנים, ראשית, יש לבחון את המקום דרכו נוטלים את ההלוואה, שנית, יוצרים תוכנית החזר חכמה.

נתמקד כעת בנקודה הראשונה. כאמור אנחנו יכולים לראות בשוק מגוון רחב של מקומות אשר מציעים הלוואות חוץ בנקאיות מצורות שונות. החוכמה היא לדעת אצל מי לקחת את הלוואה. לשם כך, יש לבדוק היטב מי המקום שמציע את הלוואה, מי ומה עומד מאחוריו, באילו תנאים הוא מציע את ההלוואה, מה הריבית שהוא דורש, באילו מועדים הוא מבקש להחזיר את הלוואה.

ככל שנדע יותר פרטים על אופי ההלוואה והמקום שנותן לנו אותה, כך נוכל לבצע סקר שווקים מול מקומות אחרים ולהכריע בשאלה היכן לקחת את ההלוואה.

לגבי הנקודה השנייה, הרי אנחנו רוצים להחזיר את הלוואה בצורה נכונה, ללא עיכובים וללא דחיות בשביל שלא נצטרך לשלם קנסות וריביות גבוהות. על כן עלינו להכין תוכנית החזר, זאת על פי רמת ההכנסות וההוצאות שלנו. על פי התוכנית נוכל לדעת, מתי אנחנו יכולים להחזיר את ההלוואה, כיצד, ובאילו תנאים. התוכנית צריכה להיות מסודרת על פי חודשים עם הערכה סבירה של התקציב אשר יעמוד לרשותנו לצורך החזר ההלוואה.