בכיר במוסד אקדמי בצפון, סרב בעצתה של ב"כ עו"ד שרין סולן, מומחית לדיני משפחה וירושה להיענות לדרישתה של רעייתו שאיתה הוא מנהל הליך גירושין להציג בביה"ד הרבני האזורי בחיפה, חילופי תכתובות במייל בינו לבין סטודנטיות במוסד האקדמי כי לדבריו, "אני מתכתב עם הסטודנטית בנושא הלימודים ולעיתים בנושאים כלליים והקשר הוא ידידות נטו ואין פסול בכך..." האישה טוענת כי בעלה בוגד בה עם סטודנטיות ואילו הבעל טוען, כי האישה מורדת בו ומסרבת לקיים איתו יחסי אישות...

כלים
עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן

בוגד? מורדת? "חילופי המיילים בין הבעל שהוא בעל תפקיד בכיר במוסד אקדמי לבין סטודנטיות במוסד האקדמי, הושגו ע"י האישה באופן לא חוקי ובאמצעות פריצה למחשבי המוסד האקדמי", טענה ב"כ של הבעל, עו"ד שרין סולן, בעת שסירבה לדרישתה של האישה, להציג תכתובות במייל בין הבעל לסטודנטיות במהלך תיק גירושין המתנהל בביה"ד הרבני האזורי בחיפה.

"זאת ועוד", טענה ב"כ של הבעל, עו"ד שרין סולן, "האישה רוצה למעשה לפגוע בפרטיות של בעלה ובעוד שהוא טוען בתוקף שהוא לא בוגד בה, למרות שהיא מורדת בו בכך, שהיא מסרבת לקיים איתו יחסי אישות".

עו"ד שרין סולן, מבקשת בשם הבעל, כי הדיינים יכריזו על האישה מורדת על כל המשתמע מכך וכי ייענו לבקשתו של הבעל לחייב את האישה בגט ולהעביר את ילדיהם למשמורתו המלאה.