כבר שנים ידוע שקיים הבדל ממשי בין מסעדות בתל אביב למסעדות אחרות בארץ, כיום גם ידוע שההבדל ממשי יותר כאשר מדובר במסעדות בשרים, המסעדות בתל אביב מגוונות יותר וללא ספק שהן גם יוקרתיות ומפנקות הרבה יותר. מי שמחפש שילוב של חוויה קולינרית איכותית (כלומר אוכל ברמה גבוהה) יחד עם אירוח יוקרתי ומפנק כנראה ידע שצריך לפנות למסעדת בשרים בתל אביב.

כלים
ריו גרנדה STEAKHOUSE בתל אביב
ריו גרנדה STEAKHOUSE בתל אביב

אחת ממסעדות הבשרים המומלצות באזור המרכז ובתל אביב בפרט היא מסעדת הבשרים והסטייק בר "ריו גרנדה" אשר הוקמה רק לפני מספר שנים וכבר הפכה ללהיט בקרב תושבי האזור ואף אנשים מגיעים מרחוק במיוחד בכדי לחוות מנתחי הבשר האיכותיים והאווירה המיוחדת השוררת במסעדה.

בתל אביב תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות בשרים שונות, מסעדות בשרים בסגנון דרום אמריקאי או מסעדות בשרים בסגנון ספרדי או משרדות שף בשריים וכמובן מגוון רחב של אופציות אשר מכסות את מגוון רצונותיו של הצרכן הישראלי, כמובן על טעם וריח אין להתווכח.

קשה להכתיר מסעדה ספציפית למסעדת הבשרים הטובה בתל אביב אך כנראה מסעדת "ריו גרנדה" יכולה לזכות בקלות בתואר, עם אוכל איכותי, אווירה רגועה ונינוחה, מראה של חו"ל אשר גורם לאלפי סועדים מרוצים לרצות לחזור וליהנות מטעמים אשר ללא ספק לא תוכלו למצוא באף מסעדה אחרת ברחבי ארץ ישראל.

אתה תאכל סלט - ריו גרנדה, הרצל 4 תל אביב

תפריט מסעדת "ריו גרנדה" הינו תפריט רחב ומרהיב, אין כמעט סוג בשר שלא תוכלו למצוא במסעדה, כמעט כל בשר שחלמתם אודותיו ובאיכויות שונות ניתן להזמין אצלנו במסעדה, בנוסף לתפריט האוכל העצום אשר מוצע במסעדה תוכלו למצוא גם תפריט אלכוהול עשיר וגדול אשר כולל יינות בוטיק ישראליים או יינות מרתף אשר מקורם לרוב מאירופה לצד בירות ישראליות או אירופאיות וכמובן משקאות חריפים נוספים ולמי מאתנו שמשמש בתור נהג תורן.

לאחר מכן, תוכלו גם למצוא תפריט של משקאות קלים אשר ניתן למצוא בו משקאות מוגזים או משקאות פירות וכמובן גם מים, לסיכום הארוחה תוכלו לבחור באחד מהקינוחים המובחרים אשר מוגשים במסעדת "ריו גרנדה", לסיכום רק נשאר לאחל לכם בתיאבון.