משרד הביטחון הודיע הבוקר לראש מועצת בני שמעון כי העבודות לסתימת הפרצות בגדר המערכת דרכה נכנסים שב"חים לישראל יחלו בעוד חודש * ראש מועצת בני שמעון, סיגל מורן" אאמין כשאראה את העבודות בשטח"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן
שר הביטחון, אביגדור ליברמן

סיגל מורן, ראש מועצת בני שמעון מתריעה כבר שנים על הפרצות בגדר הביטחון שדרכן עוברים מאות שב"חים בכל יום. לפני כחודשיים, לאחר מאבק עיקש הסכים שר הביטחון משה בוגי יעלון לסתום את כל הפרצות אולם דבר לא נעשה.

"שוב פיגוע נורא שכפי הנראה בוצע ע"י שב"חים מדרום הר חברון. עוד מעט נשמע בוודאי שגם הם הגיעו ללא מפריע מהגדר הפרוצה והמופקרת בדרום הר חברון באזור שלנו והפעם... הגיעו לתל אביב. עשרות פעמים הובטח לנו שאוטוטו סוגרים את הגדר ו....? עד מתי ?במקום להגיד שאין מה לעשות יש לעשות את מה שצריך היה לעשות מזמן" אומרת מורן.

הבוקר שלחה לשר הביטחון, אביגדור ליברמן מסרון בזו הלשון: שלום לכבוד השר. כשר הביטחון החדש אני מבקשת להביא לידעתך שבמשך שנים רבות אנו מנהלים מאבק לסגירת הגדר בקו התפר המזרחי שפרוץ לחלוטין ומידי שבוע עוברים בו ללא מפריע מאות שבח"ים. שמענו הבטחות רבות על כך שהקרוב יטפלו והנה... עוד פיגוע מהכיוון הזה. בין כל הדברים שמורכב לעשות בכדי למנוע פיגועים, את זה ניתן לעשות ומהר, כולי תקווה שתורה על ביצוע מיידי. אשמח לשוחח איתך בנושא ולהעביר ללשכתך כל אינפורמציה נדרשת. בתודה מראש?סיגל מורן, ראש המועצה האזורית בני שמעון"

בעקבות הודעה זו צלצל עוזר השר לסיגל מורן ועדכן אותה כי העבודות לסתימת הפרצות בגדר יחלו בעוד חודש. סיגל מורן: "אאמין כשאראה"