זה יהיה קיץ מרתק ומהנה במיוחד בהרצליה: עיריית הרצליה, אגף תרבות, נוער וספורט, מפעילה ברחבי העיר עשרות מסגרות לילדים ובני נוער, אשר יספקו להם פעילויות מעשירות ומהנות וגם יסייעו להורים במציאת פתרונות במהלך חופשת הקיץ. מדובר במגוון רחב של קייטנות, סדנאות, הפעלות תיאטרון, ספורט, מדעים ועוד, כולן בעלויות מסובסדות, זולות יותר מאלה המוצעות בערים סמוכות. ראש עיריית הרצליה משה פדלון: "הרצליה מציעה קייטנות במחירים שפויים שיאפשרו להורים להמשיך את שיגרת העבודה גם בחופשת הקיץ"

כלים
הרצליה מציעה קייטנות ברות השגה
הרצליה מציעה קייטנות ברות השגה

לגיל הרך מוצעות פעילויות העשרה, חוגים סדנאות והופעות ע"י צוות איכותי ומנוסה. מדובר בין השאר בקייטנות יול"א בחודש יולי. עלויות: קייטנה לחצי יום (13:30-7:30) כולל יום שישי (12:00-8:00) – 1,350 ₪. בשכונת יד התשעה – עלות לחצי יום 1,250 ₪, ליום מלא – 1,750 ₪. בחודש אוגוסט, במתנ"ס יד ישראל – 1-11/8 בשעות 16:30-7:30, כולל ארוחת בוקר וצהריים - 950 ₪.

קייטנות מיוחדות: קייטנת תיאטרון ואמנויות הבמה של התיאטרון העירוני, קייטנת עולם הפוך של "גילוי" מרכז המדעים, בית פוסטר, קייטנות מוז"ה במוזיאון הרצליה, קייטנה על גלגלים במתנ"ס נוף ים, קייטנת מבוכים ודרקונים במתנ"ס נווה ישראל, וכן מגוון קייטנות ספורט של בני הרצליה.

בוגרי כיתות א'-ב' ייהנו מפעילות לימודית, חברתית וערכית במסגרת תכנית "בתי הספר של החופש" שתתקיים בבתי הספר בעיר 3-21/7, בין השעות 13:00-8:00 – 450 ₪.

לבוגרי כיתות ג'-ו' מוצעת קייטנה מתגלגלת שבה מגיעים למקומות אטרקטיביים כגון סופרלנד, שפיים, נחשונית ועוד. כל שבוע בנוי משלושה ימים של נסיעה ויומיים פעילות במתנ"ס. 3-21/7, בין השעות 14:00-8:00. המחיר לנרשמים עד ל-15/6 – 1,850 ₪ לקייטנה מלאה (5 ימים בשבוע) או 1,700 ₪ לימי חוץ (שלושה ימים בשבוע). לאחר ה-15/6 תיגבה תוספת של 100 ₪.

כמו כן יתקיימו מרכזי הפעלה עירוניים עם שבועיים של ימי פעילות מגוונים בנושאי תיאטרון, מדעים, ספורט אמנות ועוד . העלות: 20 ₪ ליום בלבד, עם אפשרות להירשם על בסיס שבועי - 100 ₪ לשבוע, 200 ₪ לשבועיים.

לקראת החזרה לבית הספר יתקיימו סדנאות הכנה לכיתה א', וכן סדנאות קיץ להקניית כישורים ומיומנויות למידה.

כמו כן, בימים שני וחמישי יופעל ספורט חצות ועוד לגילאי 13-18 החל מהשעה 22:00 בספורטק הרצליה ו"כוכב לילה" במועדון הכוכב השמיני בכל יום שלישי מהשעה 22:00.

ראש העיר משה פדלון הביע הערכה לעבודה המקצועית של בניית מכלול הקייטנות והמסגרות העירוניות והוסיף:"הרצליה מציעה קייטנות במחירים שפויים, שיאפשרו להורים להמשיך את שיגרת העבודה גם בחופשת הקיץ, וילדי העיר ייהנו ממגוון עשיר ומעניין של אפשרויות בילוי, תוך הקפדה על רמה גבוהה ואיכות התכנים".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא ציין כי "עיריית הרצליה דואגת להציע לילדי העיר פעילות המשלבת הנאה, העשרה וערכים, תוך דאגה לצוותים איכותיים ומנוסים והקפדה על בטיחות המשתתפים, והן מוצעות בעלות נמוכה על מנת לאפשר לכל אחד להשתתף בהן".