לרגל יום ירושלים ה-49 תחנך מחר בלב ליבה של הבירה אטרקציה חדשה וייחודית -'אני ירושלים' – מיצג מולטימדיה אמנותי חדשני ובינלאומי שייקח את המבקרים בתוך רבדיה השונים של העיר בחוויה משכרת חושים. לאירוע ההשקה צפויים להגיע ראש העיר ירושלים, מר ניר ברקת, חברי כנסת, אנשי משרד התיירות, משרד התרבות, עיריית ירושלים, עידו תדמור ויפתח קליין שהם חלק מהמופע ונכבדים רבים נוספים

יפתח קליין במופע החדש "אני ירושלים". צילום: לינתן זוהר
יפתח קליין במופע החדש "אני ירושלים". צילום: לינתן זוהר

קבוצת המשקיעים באטרקציה בראשות קבוצת אורפאן השקיעה כ-14 מליון ₪ בבניית האתר ומצפה לאלפי תיירים ומבקרים. לרגל יום ירושלים הכניסה לאטרקציה תהיה חינם בתיאום מראש ועל בסיס מקום פנוי.

כמו במיצגים ואטרקציות תיירותיות ברחבי העולם נבנה המיצג "אני ירושלים" בטכנולוגיה פורצת דרך, ראשונה מסוגה בישראל, על ידי קבוצת אורפאן, חברה ישראלית הפועלת בחו"ל. 'אני ירושלים' הוא מופע מולטימדיה מיוחד המחבר כל אחד לירושלים הפרטית שלו. במיצג, שאורכו כ - 25 דקות, פוגש הקהל עולם שלם של תרבות, מחול, מדיה, תפילה, קדושה ורגש באמצעים טכנולוגיים חדשניים ופורצי דרך: במות הנעות על שישה צירים, 250 מ"ר של מסכי לד היקפיים הנעים בצידי ומעל הקהל, מערכות שמע ותאורה מתקדמות, מסכים היקפיים הזזים קדימה ואחורה, ניחוחות ריח ומשבי רוח להשלמת החווייה.

ירון מאירי, הבעלים של קבוצת אורפאן ואחד מהיזמים והמשקיעים בפרויקט "אני ירושלים" מספר: "לאחר שהקמנו אטרקציות תיירותיות חדשניות ברחבי העולם היה לנו חשוב להגיע לירושלים כי אנחנו מאמינים בצמיחתה התיירותית של העיר. אנחנו פועלים בכל העולם ופתאום הבנו שמרכז העולם הוא באמת בירושלים- בעיר המקודשת לשלושת הדתות, יש בעיר הזו כל כך הרבה להציע. אנשים מגיעים אליה מכל מקום, מייחלים להגיע אליה ויש לה משהו מיוחד ומעניין. אנחנו בטוחים שההשקעה שלנו, שאינה קטנה כלל, תשתלם. לרגל יום ירושלים החלטנו לתת מתנה לתושבי העיר ומבקריה ולאפשר להכנס ל"אני ירושלים" ללא תשלום. אני מציעה לכולם להזמין מקום ולחוות את ירושלים הפרטית שלו. "

המופע בהשתתפות יפתח קליין שמלווה את הצופים ולהקת המחול של עדו תדמור ממוקם בשד' אלרוב ממילא מול נוף מרהיב של חומות העיר העתיקה. המופע מוקרן בתוך חלל אלסטי-קינטי שנבנה במיוחד המשנה את ממדיו במהלך המופע ומבטיח הנאה משודרגת מהאטרקציה. במופע יכולים צופים מכל גיל ומגזר להנות מנקודת מבט חדשה ומרעננת על העיר.

כל אחד יוכל למצוא את ה"אני ירושלים" שלו, ולהתחבר בדרכו אל העיר של היום, אתמול ושל המחר", אומר אלקנה בר איתן מנכ"ל "אני ירושלים". אני מזמין את כל תושבי מדינת ישראל לעלות לירושלים וליהנות מפריחה מחודשת של העיר , ולראות את כל מה שהתחדש בשנה האחרונה ולגלות את 'האני ירושלים' שלו". מסיים בר איתן.

'אני ירושלים' - האטרקציה החדשה של ירושלים במתחם ממילא. – חינם ביום ירושלים על בסיס מקום פנוי

שעות פתיחה: ראשון – חמישי מהשעה 09:00-22:00 שישי מהשעה 09:00 – 15:00

מוצאי שבת : משעה אחרי צאת שבת עד 23:00

שפות : טקסט פותח באנגלית ועברית, במהלך המופע טקסטים כתובים באנגלית, עברית וערבית וקטעי קריינות בעברית ואנגלית עם כתוביות בהתאם.

מחירי כרטיסים: 45 ₪ מבוגר 35 ₪ ילד/סטודנט/חייל/גמלאי

מתחם ממילא ירושלים טל. 02-5835580