"זן מזון בריא" משיקה לחג השבועות טעמים חדשים בסדרת תחליפי הגבינה "קטיפה לבנה" – סדרת ממרחים טבעוניים המיוצרים ממיצוי של פולי סויה טריים

כלים
סדרת ממרחים טבעוניים המיוצרים ממיצוי של פולי סויה טריים. צילום – לירן אגסי
סדרת ממרחים טבעוניים המיוצרים ממיצוי של פולי סויה טריים. צילום – לירן אגסי

חברת "זן מזון בריא", מפתחת ויצרנית של מוצרים טבעוניים וללא גלוטן, מרחיבה את סדרת הממרחים הטבעוניים "קטיפה לבנה" – סדרת קרם סויה במרקם גבינתי, ומשיקה 2 טעמים חדשים: קרם סויה עם עגבניות מיובשות וקרם סויה עם זיתים ירוקים. הטעמים החדשים מצטרפים ל-3 טעמים נוספים בסדרה – קרם סויה עם שום ושמיר, קרם סויה בטעם סלמון מעושן וקרם סויה בטעם קלאסי (חלק).

אליה רש, הבעלים של חברת "זן מזון בריא", מציינת כי ממרחי "קטיפה לבנה" הם תוצר של פיתוח חדשני וייחודי של מוצרי בריאות טבעוניים, המיוצרים ללא מרכיבים מן החי, ממיצוי של פולי סויה טריים בלבד, שלא עברו הנדסה גנטית או עיבוד, והם בעלי ערך תזונתי גבוה. (הסויה היא מקור מצוין לחלבון מלא, עשירה בוויטמין C, ברזל, סידן ועוד).

כמו כן כל הרכיבים הנוספים המצויים בממרחים, כמו בכל מוצרי החברה, הם טבעיים, איכותיים וטובים לבריאות, כגון - סוכר ענבים (בעל ערך גליקמי נמוך), מלח ים טבעי ולא מעובד, שומן קוקוס, שמן חמניות בכבישה קרה ועוד. הממרחים אינם מכילים רכיבים מהונדסים גנטית, שומן טראנס, לקטוז וקזאין. "השימוש ברכיבים בריאים אינו בא על חשבון הטעם!" מציינת אליה רש, "המוצרים טעימים מאוד וכיפים לאכילה לילדים ולמבוגרים כאחד".

המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר בני ברק.

מחיר – כ-19 ₪ לקופסה של 200 גרם.

להשיג ברשתות: שופרסל דיל, עדן טבע מרקט, טיב טעם, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.