לעבודה ולמלאכה! תערוכת אמנות של עובדי עיריית חולון נפתחת השבוע בבית העירייה

כלים
צילום: רפי וזאנה
צילום: רפי וזאנה

לא רבים יודעים כי חלק מעובדי עיריית חולון, העושים את עבודתם נאמנה, הם גם ציירים חובבים. תערוכה חדשה שנפתחת השבוע בבית העירייה תאפשר הצצה לפן נוסף בחיי העובדים המציגים שהאמנות היא חלק בלתי נפרד מהם.

חולון, עיר הילדים, המשופעת במוסדות תרבות ואמנות ובהם גלריות, מוזיאונים ועוד, מהווה קרקע פורייה ליוצרים ולאמנים מכל התחומים. עיריית חולון מעודדת את עובדיה ליטול אף הם חלק בעשייה למען קידום התרבות והאמנות בעיר, לרווחת התושבים והמבקרים.

האמניות המציגות: הדסה בוכניק, מזכירה בלשכת ראש העיר - מציגה עבודות אקריליק על בד לצד עבודות תלת מימד בטכניקות מעורבות; צילה בללתי, עובדת רווחה באגף משאבי אנוש - מציגה עבודות שמן על בד; הלנה ברגינסקי, פקידת גביה במנהל הכספים - מציגה ציורי מנדלות על נייר; אידה זילברשטיין (אוצרת התערוכה), רכזת ועדות, חוזים, מכרזים ופניות הציבור במערך תברואה וסביבה - מציגה עבודות שמן על בד בטכניקה קלאסית; רותי יצקן, מנהלת מחלקת הפרט במנהל החינוך - מציגה עבודות שמן על בד; אופירה שמרון, מזכירה במחלקת הרכב - מציגה עבודות שמן על בד, לצד עבודה בצבעי אקריליק ושפכטל.

ניתן להתרשם מהתערוכה בלובי בניין העירייה, ברחוב ויצמן 58, בשעות פעילות העירייה. התערוכה תוצג עד 3.7.16 והכניסה אליה חופשית.