רבים שואלים אותי מהו ההבדל בין מסעדת שף לבין מסעדה יוקרתית? ובכן, יחד עם המהפכה הקולינארית או יותר נכון הבשורה הקולינארית אשר הגיעה לישראל התחילו להיפתח ברחבי הארץ ובמיוחד באזור תל אביב מספר רב של מסעדות אשר מגישות אוכל איכותי ועם תג מחיר לא זול במיוחד, אך כיצד אנחנו מצליחים להבדיל בין מסעדת שף אשר באמת באה להגיש לנו יצירת מופת בצלחת אשר בו זמנית באה לגרות לנו את חוש הטעם ומוחנו לבין מסעדה יוקרתית שרק באה לעשות פה סיבוב על הארנק שלנו.

כלים
מסעדת טוטו
מסעדת טוטו

קודם כל, ההבדל המרכזי מתחיל בעובדה שמסעדת שף בניגוד למסעדת יוקרה הינה מסעדה אשר שף יוקרתי ומכובד מנהל אותה, לא כל מסעדה יכולה ליהנות מסטטוס כה כבד משקל אשר מסעדות השף סוחבות, כאשר שף בוחר לבחור מסעדת שף תחת שמו הוא למעשה שם את הכבוד ואת המוניטין שלו תחת אותה מסעדה וזה ההסבר הכי טוב מדוע לרוב במסעדות שף אנחנו יכולים להרגיש את הנשמה של השף בכל ביס וביס, במידה והשף רוצה לשדר לנו נדיבות אם לדוגמא היא אחת מן המעלות של אותו שף, אז הוא ישתדל לשדר נדיבות גם במנות המזון המוגשות במסעדה.

אחד מן הדברים אשר משותפים גם למסעדת שף וגם למסעדה יוקרתית הינו כמו האוכל במסעדה, בשני המקרים האוכל הינו אוכל יוקרתי אשר מורכב מחומרי גלם טריים ואיכותיים, התבלינים נדירים ומיוחדים ושיטות הבישול חדשניות ומגוונות מבלי לציין אפילו את המשקאות והיינות אשר יהיו יוקרתיים מתוצרת בוטיק ישראלית או מחו"ל וכמובן לרוב ממותגים.

לסיכום כאשר אתם בוחרים לצאת למסעדה, בין אם מדובר ביציאה לצורך ארוחה רומנטית או ביציאה משפחתית או סתם בילוי עם החברים, במידה ואתם מתלבטים בין מסעדת שף איכותית כגון מסעדת טוטו בתל אביב לבין מסעדה יוקרתית רנדומלית תדעו שמומלץ לבחור במסעדת שף, במסעדות שף כדוגמת מסעדת טוטו, תמצאו שף אשר משקיע את הנשמה שלו בכל מנה ומנה, תמצאו מסעדה אשר אותו שף דאג לעצב אותה כאות עיניו ובעיקר תקבלו תחושה ייחודית ובמקרה של מסעדת טוטו אשר הינה מסעדת שף בתל אביב גם תזכו לאכול באחת מן מסעדות השף הטובות בתל אביב.

מסעדת טוטו הינה מסעדת שף תל אביבית אשר מגישה מנות אירופאיות עם נגיעות ים-תיכוניות, המסעדה אשר הינה מסעדתו של השף ירון שלו, במסעדה תוכלו למצוא תפריט מגוון אשר מורכב מתפריט צהריים אשר מתעדכן כל יום בשעה 12:00 וארוחה עסקית אשר מוגשת בכל ימות השבוע בין השעות 12:00 עד 16:00 בעלות בין 125 ל145 ₪ (בהתאם ליום בשבוע), מדובר במחיר זול יחסית לעובדה שמדובר באחת ממסעדות השף המוכרות בישראל ובאזור תל אביב בפרט אשר מארחת מידי יום ביומו אישים מכובדים.

בנוסף לתפריט הצהריים ולעסקיות, במקום קיים גם תפריט קבוע המורכב ממנות פתיחה חמות וקרות, פיצות עם תוספות מן הטבע או תוספות בשריות או מן הים, פסטות במילויים שונים או עם תוספות שונות וכמובן דגים ובשרים שונים ומגוונים כראוי למסעדת שף.

בנוסף במסעדת טוטו תוכלו גם למצוא ספיישלים אשר מדובר במנות מיוחדות אשר תפריט הספיישלים מתעדכן כל יום בשעה 12:00 ובשעה 18:00.

לצעד כל תפריטי המנות הראשונות, העיקריות ותפריט המנות המיוחדות (תפריט ספיישלים), תוכלו כמובן גם לסיים את הקינוח עם טעם מתוק בפה באמצעות אחד מן הקינוחים המפורסמים של מסעדת טוטו, אשר ייכלול קינוחים חמים וקרים כאחד, גלידות סורבה, מוסים ועוד ועוד..

לצד כל הארוחה תוכלו כמובן להתפנק בכוס (או בבקבוק, תלוי ביכולות וברצונות השתייה שלכם) יין, בתפריט היינות של מסעדת טוטו תוכלו למצוא יינות בוטיק ישראליים לצעד יינות מרתף אירופאיים איכותיים במיוחד וכמובן סוגים שונים של יינות כגון יינות מבעבעים, יינות לבנים או יינות אדומים, יין רוזה ועוד רבים ואחרים..

ואם חשקה נפשכם במשקה חריף קצת יותר, תפריט הקוקטיילים יספק אתכם עם היצע רחב המתחיל בג'ין ורום ונגמר בליקרים שונים וגרייגוס אשר כידוע הינה אחת מהוודקות הצרפתיות האיכותיות בעולם.

לסיכום אם חשקה נפשכם במסעדת שף איכותית ומובילה אשר ממוקמת במיקום מרכזי ובעלת תפריט עשיר ומגוון, אל תהססו תקפצו עוד היום למסעדת טוטו, המסעדה ממוקמת ברחוב ברקוביץ 4 בתל אביב, מומלץ להזמין מקום בראש במסעדה בכדי להימנע מהמתנה בתורים או אי נעימות, להזמנת מקום התקשרו למסעדת טוטו במספר הטלפון הבא 03-6935151.