הבוקר פורסם כי חתן פרס ישראל לשנת תשע"ו, פרופ' דוד שולמן, מתכוון לתרום את כספי הזכייה בסך 75 אלף שקל, שהינם כספי ציבור, לארגון השמאל הקיצוני תעאיוש. מייסד "עד כאן" גלעד אך פנה לשרי האוצר והחינוך, משה כחלון ונפתלי בנט, במכתב בהול ובו דרישה למנוע את העברת כספי הזכיה לפרופ' שולמן. "חורה מאוד שביום הזכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה מודיע חתן פרס ישראל כי בכוונתו להעביר את כספי הזכיה בפרס, שהינם כספי ציבור, לארגון רדיקלי, אנטי ישראלי אשר פוגע בחיילי צה"ל".

פרופ' שולמן מתעמת עם קצין צה"ל בהפגנת בלתי חוקית בדרום הר חברון
פרופ' שולמן מתעמת עם קצין צה"ל בהפגנת בלתי חוקית בדרום הר חברון

"ארגון זה אינו פועל באופן חוקי במדינת ישראל, אינו רשום כעמותה או כחברה לתועלת הציבור כפי שנהוג בארגונים רבים אחרים, ואף מתנהלת כנגדו בימים אלה חקירה על התנהלותו הכספית ", כותב אך.

"פעילותו של הארגון מהווה פגיעה ישירה בחיילי צה"ל ובמדינת ישראל. כנגד הפעיל הבכיר של ארגון תעאיוש, עזרא נאווי, קיימת המלצה של משטרת ישראל להגשת כתב אישום בסעיפים חמורים של מגע עם סוכן זר וקשירת קשר לביצוע פשע.

"בידי עמותת "עד כאן" חומרים מתועדים רבים על פעילותו של חתן פרס ישראל, פרופ' דוד שולמן, כנגד חיילי צה"ל במסגרת הפגנות בלתי חוקיות המתקיימות בשטחי יהודה ושומרון. שולמן הינו פעיל בולט בהפגנות אלה ועושה בהן כל שביכולתו על מנת לשבש את פעילות צה"ל ולהציג את חייליו בפני הקהילה הבינלאומית כקלגסים.

"חורה מאוד שביום הזכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה מודיע חתן פרס ישראל כי בכוונתו להעביר את כספי הזכיה בפרס, שהינם כספי ציבור, לארגון רדיקלי, אנטי ישראלי אשר פוגע בחיילי צה"ל ומפקדיו, ובמדינת ישראל.

"אי לכך אנו דורשים כי תפעיל את סמכותך ותורה על עצירה לאלתר של העברת כספי הזכייה המיועדים לפרופ' שולמן".