בסדרה ופלים בטעם שוקולד וופלים בטעם וניל, עוגיות גרנולה ועוגיות קמח חיטה מלאה ללא תוספת סוכר • כל המוצרים הינם פרווה, ממותקים בסוכרלוז המקורי מבית Splenda מארה"ב וישווקו באריזות מעוצבות מיוחדות ועם תקן הטבעונות

כלים
ופלים ועוגיות ללא תוספת סוכר
ופלים ועוגיות ללא תוספת סוכר

חברת "מן", יצרנית הופלים והעוגיות הישראלית הוותיקה, משיקה סדרת ופלים ועוגיות מובחרות מתוצרתה, ללא תוספת סוכר. הסדרה תכלול בשלב הראשון, 4 מוצרים: ופלים בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, ופלים בטעם וניל ללא תוספת סוכר, עוגיות גרנולה ללא תוספת סוכר ועוגיות קמח חיטה מלאה ללא תוספת סוכר. העוגיות ישווקו באריזת 200 גרם והופלים באריזת 180 גרם, בעיצוב נבדל ללא סוכר ועל פי הקו העיצובי החדש של "מן". כל המוצרים הינם פרווה, ממותקים בסוכרלוז המקורי מבית Splenda מארה"ב.

יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc: שמירה על תזונה נכונה ומאוזנת חשובה לכולנו כחלק בילתי נפרד מאורח חיים בריא. עבור חולי הסוכרת, המשימה עלולה להיות אף מסובכת יותר. חולי הסוכרת נאלצים להתמודד יום יום עם מצבים בהם עליהם להפחית מאד ואף להימנע ממזונות רבים בשל תכולת סוכר גבוהה. במיוחד ממזונות מתוקים שמעניקים סיפוק והנאה. עם זאת, כולנו יודעים שקשה מאד לוותר על הטעם המתוק מידי פעם. מה עושים? אחת הדרכים היא שילוב של מוצרי מזון ללא תוספת סוכר.

למשל, סדרת הוופלים החדשים של חברת מן בטעם וניל ושוקולד ללא תוספת סוכר והעוגיות ללא תוספת סוכר. מוצרי מזון חדשים אלו, ללא תוספת הסוכר, מאפשרים ליהנות מהטעם המוכר והאהוב אך עם פחות פחמימות וסוכרים פשוטים בהשוואה למוצר המקור. בנוסף לכך, כאשר משווים, יחידה אחת של וופל ללא תוספת סוכר בטעם שוקולד של חברת מן , ביחס למוצרים דומים בשוק, היא מכילה את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר! כמו כן, תכולת הפחמימות הכללית וכמות הרב כוהלים ליחידה, גם הן הכי נמוכות בהשוואה למוצרים הקיימים בקטגוריה זו. כל זאת בלי לפגוע בטעם הנהדר. לכן, הוופלים והעוגיות החדשים, ללא תוספת סוכר, של חברת מן, הם דרך חדשה וטעימה לשילוב משהו מתוק בתפריט היומי, בידיעה שגם עבור חולי הסוכרת המוצר מתאים.

לדברי אבי פקר, מנהל השיווק והמכירות של חברת "מן": "ופלים ועוגיות מן הינו מותג מוביל ומוכר בישראל ובשוק היהודי בעולם, אשר במשך למעלה מ-60 שנה נכנס כמעט לכל משפחה בישראל. אנו רואים חשיבות גדולה להביא את הטעם הייחודי והאיכותי של מן גם לקהל הסוכרתי וגם לקהל הרחב שרוצה ליהנות ממוצרים טעימים ללא תוספת סוכר לבן. כמו במוצרינו הרגילים, לא התפשרנו על איכות חומרי הגלם וחומרי האריזה, תוך שמירה על מחיר סביר והוגן לצרכן.

מחיר מומלץ לצרכן:

כ- 7.90 שקלים לאריזת ופלים שוקולד/וניל ללא תוספת סוכר (180 גרם)

כ- 8.90 שקלים לאריזת עוגיות גרנולה/עוגיות קמח חיטה מלאה ללא תוספת סוכר (200 גרם)

כשרות הרב לנדא אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירה – רב העיר רמלה (פרווה).

להשיג ברשתות רמי לוי, ויקטורי, יוחננוף, אושר עד, חצי חינם, מחסני השוק ובעוד מגוון חנויות ומכולות ברחבי הארץ.