קיבוץ יד מרדכי שהפך לאחד הסמלים הבולטים של גבורה ועצמאות, מזמין אתכם לשחזור חוויתי של הקרב ההיסטורי מול צבא מצרים במלחמת העצמאות

כלים
שחזור חוויתי של הקרב ההיסטורי מול צבא מצרים במלחמת העצמאות ביד מרדכי
שחזור חוויתי של הקרב ההיסטורי מול צבא מצרים במלחמת העצמאות ביד מרדכי

במסגרת הפעילות יוכלו המבקרים להתחפר בתעלות הקשר המקוריות * לטפס על טנקים ושיריונית * להכיר את כלי הנשק ששימשו את הלוחמים * לחוות את שדה הקרב וליהנות מצפית מרהיבה על האזור.

לרגל יום העצמאות הפעילות ללא תשלום!

אתר שחזור הקרב, שבזכות חשיבותו הוכרז כאתר הנצחה לאומי המיועד לשימור, משחזר את סיפור הגבורה הייחודי של לוחמי יד מרדכי בקרב מול צבא מצרים. באתר שדה קרב ובו דגמים של עשרות לוחמים, עמדות התגוננות, מחילות קשר ותצפית מרהיבה על האזור.

באתר שחזור הקרב הילדים יזכו להתחפר בעמדות ההגנה של קומץ חברי הקיבוץ ואנשי הפלמ"ח, לשחזר את מהלך הקרבות באזור וללמוד על הלחימה העיקשת שנמשכה 6 ימים. המבקרים יתרשמו מכלי הנשק מהתקופה, יתגנבו בתעלות הקשר ואף יטפסו על הטנק ההיסטורי. בנוסף לפעילות, יוכלו המבקרים להשתתף בפעילות בבית הדבורה והדבש, לצאת לטיול בקיבוץ על טרקטור ועגלה וללמוד על הקיבוץ של פעם.

כמה זה עולה?:

מיוחד ליום העצמאות: אתר שחזור קרב תש"ח ומוזאון משואה לתקומה- חינם

כרטיס משולב הכולל את בית הדבש, נסיעה בטרקטור, קיבוץ של פעם– 55 ₪ לילד ,50 ₪ למבוגר. (ילד מגיל 3 חייב בכרטיס.(אין צורך בתיאום מראש

מתי?:

11/5/2016, ערב יום הזיכרון, בין השעות 11:00-15:00

12/5/2016, יום העצמאות בין השעות: 10:00-15:00

· האתר נגיש לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

לפרטים, תיירות יד מרדכי: 08-6720559 | 052-3923104 |