אביב חצבני (29) מונה למנהל מרחב דרום של התאחדות התעשיינים. במסגרת זו, יהיה אחראי על פיתוח הכלכלי והתעשייתי של מפעלי הדרום ,מתן סיוע ותמיכה לתעשייה הדרומית תוך התייחסות לגיוס והכשרת עובדים לרצפת הייצור בתעשייה, רגולציה, פיתוח המפעלים ועוד. חצבני יחליף את איש התעשייה והפיתוח העסקי מאיר שימקו שכיהן בתפקיד למעלה משנתיים וחצי.

כלים
אביב חצבני, מנהל מרחב דרום של התאחדות התעשיינים
אביב חצבני, מנהל מרחב דרום של התאחדות התעשיינים

חצבני התחיל את דרכו לפני כ-5 שנים באגף כלכלה ורגולציה במטה התאחדות התעשיינים בישראל לאחר שסיים בהצטיינות תואר ראשון בכלכלה וניהול במכון טכנולוגי לישראל (הטכניון). במסגרת עבודתו בהתאחדות התעשיינים ניהל חצבני את פרוייקט טיוב הרגולציה והערכת רגולציה חדשה מצד המגזר העסקי המבוצע בשיתוף כלל משרדי הממשלה, הובלת מהלכים שונים מול משרדי ממשלה, מוסדות שלטוניים וגופי רגולציה. כמו כן, שימש מתאם ההתאחדות כיועץ עסקי למפעלי תעשייה להפחתת עלויות במיסוי, מימון ומיסוי מוניציפלי וסייע רבות לתעשייני הדרום במהלך ולאחר מבצע צוק איתן.

מאיר שימקו "אני מאחל לאביב הצלחה בתפקיד ומאמין כי הוא ימשיך את העשייה המשמעותית והמבורכת של התאחדות התעשיינים למען תעשייני הדרום. אמשיך לסייע, לייעץ וללוות את התעשיינים והתעשייה בדרום ולהיות חלק ממנה כפי שהייתי ב30 שנה האחרונות".

אביב חצבני מסר "אני שמח על הזכות שנפלה בחלקי להמשיך את פעילות התאחדות התעשיינים בדרום. אני מאמין כי פיתוח התעשייה וסיוע לכל הנוגעים בדבר יכול להוביל לצמיחה משמעותית בכלכלה הדרומית. כצעד ראשון בתפקיד אזום מפגשים קבוצתיים ופרטניים עם תעשייני הדרום על מנת להכיר לעומק את עשייתם ולהבין את הקשיים שעומדים בפניהם. התאחדות התעשיינים בדרום משמשת כבית וכעוגן מרכזי לכל תעשייני הדרום וכמובן שאדאג להמשיך את הדרך הזו על כל רבדיה"