יצרנית הקטנועים החשמליים הישראלים Blitz משיקה בישראל את Blitz 3000+ - שדרוג מהותי לדגם הקודם של הקטנוע החשמלי האורבאני של החברה. טווח הנסיעה של הקטנוע העירוני החשמלי הוא עד 60 ק"מ.

+Blitz 3000 - קטנוע אורבאני חשמלי
+Blitz 3000 - קטנוע אורבאני חשמלי

לתקופה מוגבלת של השקת הקטנוע החדש, בליץ מוטורס מציעה את הבליץ 3000+ במחיר של 18,500 על הכביש, כולל מע"מ המשקף הנחה של 1,000 ש"ח.

בדגם החדש, ניתן לראות חידושים מהותיים כמו מערכת טעינה רגנרטיבית המטעינה את הסוללות באמצעות אנרגיית הבלימה. כבל הטעינה החשמלי המותקן בדגם החדש הוא כבל נשלף ונוח יותר לשימוש. בנוסף יש לקטנוע החדש הילוך רוורס, בקר תנועה חדשני המשפר את תאוצת הקטנוע וצג דיגיטאלי המאפשר חיווי בזמן אמת של מצב הסוללה.

טעינה מהירה של הסוללה עד 70% מהנפח שלה אורכת שעה וחצי בלבד. מחיר הכלי הוא 19,500 על הכביש כולל הוצאות רישוי ומע"מ. הכלי נמכר במבצע מימון במחיר חודשי של 625 ₪ לתקופה של 3 שנים.

ב-Blitz מסייעים במימון של רישיון נהיגה ומסייעים בהרשאה של הצבת נקודת חשמל ייעודית להטענת הקטנוע. בעניין הביטוח, יש חיסכון יחסי נוסף בשל חיוב ביטוח של הכלי החשמלי במחיר זהה לביטוח של קטנועים בנפח של עד 50 סמ"ק.

מהדגם הקודם Blitz3000 נמכרו כ-400 כלים ללקוחות פרטיים ועסקיים - גם כאלו המתמחים בשליחויות ומשתמשים בקטנוע שימוש מסיבי. ב-Blitz מעניקים גם שירותי טרייד אין ללקוחות המעוניינים לעבור מקטנוע רגיל לקטנוע חשמלי.

רפאל מוזינסקי, מנכ"ל Blitz אמר כי " הקטנועים חשמליים הם הפתרון האולטימטיבי לתחבורה אורבאנית בזכות הגמישות, השמירה על הסביבה, השקט והחיסכון העצום בעלויות. בקרוב נחל בפרויקט השכרה לטווח קצר של קטנועים מדגם ה-Blitz 3000+, השיפורים בדגמים החדש מאפשרים לנו למכור מוצר טוב יותר שבדומה למוצים טכנולוגיים אחרים משתפר מדגם לדגם".