המיזם הישראלי Crosswise נמכר ל-Oracle תמורת כ 50 מיליון $. החברה פיתחה מוצר המזהה את הגולש ממכשירים שונים (טלפונים סלולאריים, מחשבים, טלוויזיות חכמות, וכל מכשיר המתחבר לאינטרנט). הפיתוח רלוונטי לחברות בתעשיית הפרסום, המדידה והשיווק וכל גוף שמבקש לאסוף מידע על הגולש

כלים
צוות Crosswise. אחלה אקזיט
צוות Crosswise. אחלה אקזיט

בעזרת הפיתוח של Crosswise יכולים אתרים ויישומים המתאימים מידע לכל גולש ע"פ מאפייניו, להרחיב משמעותית את בסיס המידע ולזהות את הגולש גם כשהוא פונה באמצעות מכשיר אחר.

הפיתוח נשען על איסוף כמות גדולה של נתונים (big data) ואלגוריתם של ניתוח מאפיינים בהתנהגות הגולש. על סמך המאפיינים האלגוריתם מעריך את ההסתברות שמאחורי מכשירים שונים עומד גולש זהה. ההסתברות מגיעה לכ- 80%.

רייטר, שהקים יחד עם שני שותפים מיזם, היה חובב מחשבים מיום שהוא זוכר את עצמו. הוא נזכר בחיבה בשיעורי הפיזיקה, המחשבים והרובוטיקה בביה"ס העל יסודי משגב, ובמיוחד בתחרות הרובונר.

רון רייטר: "החוויה ברובונר היתה מיוחדת ונתנה לי הזדמנות לבטא את עצמי כבר בתיכון. בהמשך, השירות ב8200 היה אבן דרך משמעותית לסטארט אפ"