על רקע ריבוי תאונות העבודה בתחום הבנייה, משרדי ש.ב.ה, ממשפחת נתיבים דרום, הזמינה מיוזמתה לאתר הבנייה את ניידת הבטיחות של התאגדות בוני ישראל.

ניידת הבטיחות של התאחדות בוני הארץ
ניידת הבטיחות של התאחדות בוני הארץ

כחלק מהמאמץ להגברת הבטיחות באתרי העבודה ועל רקע ריבוי תאונות העבודה בענף הבניה, החליטה חברת ש.ב.ה ממשפחת נתיבים דרום בע"מ ביוזמה משותפת עם ארגון הקבלנים סניף ב"ש להזמין ניידת בטיחות השייכת להתאחדות בוני הארץ אשר פועלת לצורך העברת הדרכות לעובדים בכל חלקי הארץ.

חברת ש.ב.ה הזמינה לכל אתרי החברה בארץ את הניידת למטרת ביצוע ריענון הדרכות לצורך הגברת המודעות בקרב העובדים לחשיבותם של כללי הבטיחות, מניעת סכנות בעבודה, והכרת אמצעי המגן והבטיחות למניעת תאונות עבודה.

בשבוע שעבר הגיעה ניידת הבטיחות לאתר הפרויקט החדש בשכונת רמות ב"ש של חברת ש.ב.ה בשם "רמות & מור" וזאת על מנת לרענן ולהכשיר את העובדים בשטח. הפרויקט נמצא בשלבי התחלת הבניה ועל כן החליט מנהל החברה לבצע את הדרכת הבטיחות טרם תחילת העבודה בגובה.

"אנו מקפידים על נושא הבטיחות, משום שאנו מאמינים שזה קודם לכל דבר", מסר יוסי בן ישי, מנכ"ל החברה, והוסיף – "חוץ מניידת הבטיחות אנו עושים מאמצים רבים לשמור על בטחון עובדינו תוך דגש על כל הוראות הבטיחות בלי הנחות וכמובן עובדים על פי תקנות איכות הסביבה בכל הקשור למיון ומחזור פסולת בניין".