עיריית הרצליה בשיתוף מטרופולין משיקות מיזם לבני נוער: תחרות ליצירת קמפיין פרסום המעודד שימוש בתחבורה ציבורית

מאיה כץ, מ"מ וסגנית ראש העיר במפגש עם התלמידים צילום: עיריית הרצליה
מאיה כץ, מ"מ וסגנית ראש העיר במפגש עם התלמידים צילום: עיריית הרצליה

עיריית הרצליה השיקה השבוע תחרות בקרב תלמידי התיכונים בשיתוף "מטרופולין", ליצירת מסע פרסום לעידוד השימוש בתחבורה הציבורית. התחרות ביוזמת מאיה כץ, מ"מ וסגנית ראש העירייה הממונה על תחום התנועה והתחבורה. העבודה הזוכה תזכה לחשיפה ברשתות החברתיות ועל גבי האוטובוסים.

במסגרת התחרות התבקשו התלמידים, באמצעות מועצת הנוער העירונית, לקחת חלק בהכנת הקמפיין החל משלב הרעיון דרך שלבי השיווק, ההפקה ועד הפרסום. העבודות הטובות ביותר אשר יעלו לשלב הגמר והצוותים שיצרו אותן יעבדו בשיתוף עם משרד הפרסום ברזני לוי, אשר ילווה את הפרויקט על מנת לשפר את העבודות ולהביא אותן לרמת ביצוע גבוהה.

כל העבודות הנבחרות יוגשו לוועדת שיפוט, אשר תתכנס לקראת סוף חודש מאי. בצוות השיפוט הסופי חברים ראש העיר משה פדלון, מ"מ וסגנית ראש העיר מאיה כץ, סגנית ראש העיר איה פרישקולניק, מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא, מנכ"ל מטרופולין אילן קרני, נציגי משרד התחבורה, דוברת העירייה ונציג חברת הפרסום המלווה את הפרויקט.

הקריטריונים שעל בסיסם תיבחר העבודה המצטיינת הם, בין היתר, מקוריות, יצירתיות, חדשנות ואסתטיקה. העבודה הזוכה תזכה לחשיפה נרחבת באמצעות פוסטרים על גבי האוטובוסים של "מטרופולין" בערי השרון ובקמפיין פרסומי ברשתות החברתיות העירוניות. הצוות הזוכה אף יזכה את כיתתו ביום כיף חווייתי ובפרסים אישיים לחברי הצוות.

ראש העיר משה פדלון, אמר: "עידוד השימוש בתחבורה ציבורית הוא מטרה חשובה שאנו מקדמים בעיר ואני שמח על המעורבות של הילדים שעשויים לתרום לכך בדרכים יצירתיות".

מ"מ וסגנית ראש העיר, מאיה כץ: "מטרת הפרויקט הינה לחשוף בפני בני הנוער את היתרונות הקיימים בשימוש בתחבורה ציבורית ונועד לקדם ערכים סביבתיים וחינוכיים לצד ההזדמנות שניתנת להם לקחת חלק בתהליך יצירת קמפיין פרסומי מתחילתו ועד סופו".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא ציין "עיריית הרצליה פועלת לאורך השנה על מנת להקטין את העומס בכבישים והגברת השימוש בתחבורה ציבורית היא אחת הדרכים לכך. שילוב התלמידים בקמפיין היא הזדמנות מצוינת לרתום אותם למעורבות קהילתית".

מנהלת השיווק וקשרי הלקוחות של מטרופולין, ליבנת כהן דן: "קידום התחבורה הציבורית בישראל הינו אינטרס לאומי רחב, וכל מיזם שתורם ליצירת שיח בנושא הוא חשוב ומבורך. ללא ספק לנוער של היום יש מעגלי השפעה רחבים, ומשום כך הם מהווים שגרירים חשובים של המסר".