הסניף החדש בעיר ראשון לציון משתרע על שטח של כ-800 מ"ר, בדמי שכירות של כ-100 ₪ למ"ר. זהו הסניף ה-10 של הרשת במרכז וה-36 בכלל

רשת הסטוק. תמונות: אלון גנון
רשת הסטוק. תמונות: אלון גנון

לרשת הסטוק - רשת דיסקאונט המציעה מגוון רב של מוצרים לבית במספר מחלקות: כלי בית, טקסטיל, אביזרי אמבט, נוי ומתנות, מוצרי חשמל ועוד - מתווסף ערב החג, סניף חדש בעיר ראשון לציון כזכיין ה-36 ברשת.

הסניף שהחל לפעול ממש בימים אלה ברחוב לישנסקי 22 בראשון לציון, מחליף פעילות רבת שנים של "יוסף מלך השטיחים". המקום משתרע על שטח של 800 מ"ר בעלות של 100 ₪ למ"ר. בסניף הושקעו כ-3 מיליון שקלים והוא הסניף ה-10 של הרשת במרכז הארץ לצד 26 סניפים נוספים הפועלים בכל רחבי ישראל. ככל סניפי הרשת גם החדש מציג את מרכולתו במרחב פתוח המאפשר לצרכן להתרשם מההיצע הרב ולבצע רכישותיו באופן מזמין במחלקות השונות.

עופר ברק מבעלי הרשת: "הרשת בחרה למקם את הסניף ה-36 במספר באיזור התעשייה החדש בראשון לציון משום שאיזור זה הינו מרכז מטרופוליני כלכלי ותעסוקתי המהווה גם מוקד מסחרי הנתפס כאיזור קניות מובהק. בסמיכות רבה לסניף החדש שלנו שוכן מרכז הקניות "חונים קונים" הוותיק כמו גם חנויות אאוטלט, לצד אחרות שקהלי היעד המובהקים שלהן – תרים אחר רכישות אטרקטיביות. עוד הוסיף ברק וציין כי הרשת נמצאת במגעים מתקדמים לצרף זכיין נוסף בנצרת עלית והיא תרה אחר זכיינים מתאימים גם במרכז תל אביב וגם בשרון."בכוונת רשת הסטוק להרחיב פעילותה עד סוף שנת 2016 ולהגדיל את סך סניפיה לכ-40 סניפים".