"תושבי באר שבע למען תושבי באר שבע" - הפיילוט הארצי שמריצה מפלגת העבודה - המחנה הציוני בחודשיים האחרונים בבאר שבע - פרויקט "דלת פתוחה", ממשיך להכות גלים בעיר

ח"כ איילת נחמיאס - ורבין שביקרה לאחרונה בבאר שבע במסגרת הפרוייקט
ח"כ איילת נחמיאס - ורבין שביקרה לאחרונה בבאר שבע במסגרת הפרוייקט

הפרויקט שמציע שירות תמיכה, ליווי ויעוץ של חברי הכנסת השונים בסיוע מתנדבים מהאזור התחיל לפני כחודשיים. בהתחלה תושבי העיר נמנעו מלהגיע, אך לאחר שהפניות בסניף החלו להניב תוצאות, יותר ויותר אנשים החלו פונים למפלגת העבודה לעזרה ויעוץ- מבעיות קלות בארנונה מול עיריית באר שבע ועד מקרים שהגיעו עד כה לבג"צ.

העבודה מתבצעת על ידי מתנדבים, בטיפול אישי של חברי כנסת שגם הגיעו לסניף בעצמם על מנת לפגוש את תושבי העיר ונסות לסייע בבעיות השונות.

מרבית חברי הכנסת שנחשפו למקרים, לקחו על עצמם באופן אישי המשך טיפול במקרים. זאת פעם ראשונה שמפלגה כל שהיא מציעה שירות מסוג זה לתושב. בנוסף, מדובר בשירות ייחודי לתושבי הנגב, בתקווה שמהנגב תצא הבשורה לשאר חלקי הארץ.

"הפרויקט נולד מתוך חשיבה של חברי סניף מפלגת העבודה, מהם הצרכים האמיתים של תושבי באר שבע והסביבה" מספר איציק אביטן, מרכז הפרויקט בסניף באר שבע ומוסיף "השלטון שלנו לא נותן את הדעת על הצרות האמיתיות של תושבי הפריפריה הדרומית, לכן אנחנו החלטנו לקחת אחריות- תושבי באר שבע למען תושבי באר שבע. מבחינתנו הנגב מוביל את דגל השינוי, בתקווה שעוד סניפים של המחנה הציוני ואפילו עוד מפלגות יאמצו את העניין".

פרויקט "דלת פתוחה" הוא חלק מתהליך חיזוק הסניפים הדרומיים של המחנה הציוני- מפלגת העבודה. יחד עם הפרויקט, יזם סניף באר שבע תכנית נוספת- "סדר יום נגב". במסגרת "סדר יום נגב", הגיעו בחודשים האחרונים לנגב, כמה מבכירי ממפלגת העבודה- המחנה הציוני, לשיחה פתוחה עם תושבי באר שבע והסביבה.