סקר גלובלי חושף חוסר תיאום משמעותי בין מנהלים בכירים למנהלי הטכנולוגיה בארגונים בכל הקשור להגנה על המידע

כלים

פט גלסינגר, מנכ"ל VMwareהעולמית, קורא להקים פלטפורמה אחודה בארגון, לאיחוד מדיניות האבטחה, הפתרונות והמשתמשים בארגון. על ידי אימוץ של מסגרת משותפת, ארגונים יכולים לתאם מדיניות עם פתרונות אבטחה, שיכולים להתרחב גם למרכז הנתונים והענן.

חברת VMwareחשפה מחקר שהוזמן על ידה ובוצע ע"י Economist, בו נראה כי קיים חוסר תאום משמעותי בין המנהיגות הארגונית לבין צוותי ה-IT בכל הקשור להשקעה באבטחה, הגנה על עדיפויות סייבר ותזמון התקפות עיקריות כנגד הארגון.

"ישנה חדשנות רבה בתעשיית האבטחה כיום. מה שאנו צריכים היא פלטפורמה המספקת ארכיטקטורה אמיתית, במסגרתה יוכלו כל השחקנים המשמעותיים לפעול", אמר גלסינגר. "על ידי שינוי הדינמיקה של האופן שבו אנו בוטחים בשירותים, שאנו מקבלים בתשתיות שהן למעשה פגיעות, תעשיית ה-IT עומדת בפני ההזדמנות לסלול דרך חדשה".

גלסינגר עסק בתחום שמעכב את אבטחת ה-IT כיום: ארכיטקטורה מורכבת, שמונעת מצוותי האבטחה לבצע את עבודתם – הגנה על יישומים ונתונים. הוא פרט כיצד וירטואליזציה מהווה את הבסיס לארכיטקטורה מקיפה, שמאפשרת לאבטחה להיבנות לתשתית הטכנולוגית.

משום שווירטואליזציה מהווה שכבה בין התשתית הפיזית ליישומים, היא נמצאת בעמדה הטובה ביותר לחבר בין משתמש הקצה לרשת ולשלוט על יישומים ונתונים. וירטואליזציה הפכה לשכבת תשתית שנמצאת בכל מקום ומסוגלת לענות על דרישות מחשוב, רשת ואחסון כשהיא מקיפה עננים פרטיים וציבוריים כאחד.

פט גלסינגר וטום קורן, סמנכ"ל לנושא אבטחת מוצרים בחברת VMware הדגימו טכנולוגיית הצפנה, המתאפשרת בעזרת פתרון VMware NSX. ההדגמה הציגה את היכולת להצפין מידע בפשטות ובצורה אוטומטית. בנוסף, ההדגמה הראתה כיצד ניתן להרחיב את הטכנולוגיה לעננים ציבוריים דוגמת Amazon Web Services.

בזמנים שבהם אפליקציות מודרניות מפעילות שירותי תשתית בצורה אוטומטית, האבטחה נהייתה מורכבת יותר ומומחי החברה זיהו חוסר בארכיטקטורת אבטחה מתאימה. שכבת הווירטואליזציה מאפשרת להתגבר על פערי האבטחה בעזרת הצפנה. עם זאת מימוש הצפנה בפתרונות הקיימים מהווה עדיין טכנולוגיה מורכבת מאד ליישום, היוצרת בעיות שליטה וניהול.

VMware ממנפת את התשתית הווירטואלית ומאפשרת בדרך פשוטה ויעילה הצפנה אוטומטית, המשלבת ניהול וניטור חכם. שירות זה נעשה על גבי פלטפורמת ה-NSX של החברה, המציעה כבר עכשיו יכולות מיקרו סגמנטציה. חברת VMwareמתכננת להשיק את שירות ההצפנה החדש במהלך השנה הבאה.