האישה גילתה באיחור כי בעלה נסחף אחרי שכניה במושב - לסצנת חילופי הזוגות

כלים

עו"ד עינבר לבע' ונ' בני זוג מעיר בגוש דן, החליטו לעשות מהפך בחייהם, לעזוב את העיר הסואנת והסוערת - ולעקור למושב פסטורלי ומבוקש באזור השפלה.

נ' משמש בתפקיד בכיר בחברה מצליחה שהמטה הראשי שלה מוקם בקרבת המושב, וגם אשתו, ע', עובדת בחברה זו – אך בתפקיד זוטר.

לדברי עו"ד עינבר לב, המייצגת את ע', בני הזוג הפכו עד מהרה למוכרים ואהודים במושב. הדבר התאפשר בזכות שכניהם – מושבניקים לבביים וחברתיים, שלקחו על עצמם את מלאכת שילובם החברתי – והכירו אותם לכל מכריהם, ולכל בעלי התפקידים במועצת המושב.

ע' הייתה אסירת תודה לשכנים החביבים, וקשרה קשרי נפש עם האישה. "היא נפתחה אל חברתה המושבניקית, וחלקה עימה את כל סודותיה וקשייה במקום החדש" אומרת עו"ד לב.

ע' גם הופתעה מקבלת הפנים הלבבית וההשתלבות המהירה של נ' בעלה בחיי המושב, מאחר והוא היה ידוע לה עד אותו יום כאדם סגור ואנטי חברתי.

לדברי עו"ד לב, דבר אחד העיב במעט על המעבר למושב. ע' הופתעה במעט גם מההערות המפלרטטות ששיגר אליה השכן – בעלה של חברתה החדשה. ע' החליטה שלא לגלות לה זאת כדי לא לפגום ביחסיהם. חרף כך, היא הבהירה לשכן - שטוב לה בזוגיות שלה, וכי הערותיו אינן במקומן. ע' גם שיתפה את בעלה באירוע, אשר התייחס אליו בקלות ראש.

לדברי עו"ד לב, כעבור מספר חודשים, כאשר ההתלחשויות במושב גברו, והבעל החל להיעדר לפרקי זמן ארוכים במיוחד, החלה ע' לחשוד כי הוא מנהל רומן מהצד.

לאחר שהתייעצה עם עו"ד עינבר לב, הזמינה ע' חוקר פרטי, אשר לא התקשה לאשש את חשדותיה. ע' הוכתה בתדהמה משגילה לה החוקר את זהות המאהבת: הייתה זו אשת השכן - חברת הנפש שלה.

ע' הנבגדת מיהרה אל בית השכנים, בו שהה באותה עת רק השכן, ומיהרה לשתף אותו בסודה הנורא. לתדהמתה, גילה השכן אדישות למצוקתה, פתר אותה בחיוך, ואמר לה שאין לו שום בעיה עם מעשיה של אשתו, וכי יש להם נשואים פתוחים.

לאחר ששוחחה ע' עם מספר נשים נוספות במושב, היא גילתה לתדהמתה, כי במושב מדובר בסיפור ידוע ומוכר. שכניה עשו להם מנהג של קבע - להתחבר במהירות אל כל משפחה המגיעה להתגורר במושב המבוקש, ולפתות את הצדדים להתנסויות זוגיות חדשות. חברותיה התפלאו כי לקח לה כל כך הרבה זמן לגלות שבעלה בוגד בה עם השכנים – מפני שהשכנים הללו לא הסתירו כלל את פעילותם בסצנת חילופי הזוגות – והצטלמו אל האתרים העוסקים בתחום בפניהם הגלויות.

בימים אלה, נדונה תביעת הגירושין של האישה מבעלה בפני בית הדין הרבני – בו דורשת האישה, באמצעות עו"ד עינבר לב, שהבעל ישלם את מלוא כתובתו – על סך 300 אלף שקלים.