בית המשפט לענייני משפחה בקריות, דחה את בקשתו של תושב הצפון לחייב את אשתו לקחת על עצמה את הטיפול בילדיהם במהלך חופשת חג פסח הקרוב רק בגלל שזו בניגוד אליו, איננה עובדת... "גם לאם מגיע זמן משלה"! בכך, נענה לבקשתו של ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, לחלוקת זמני השהות עם הילדים בחופשת פסח והורה לאב, להודיע לביהמ"ש עוד לפני החג, כיצד יתחלק בעול הטיפול בילדים במהלך החופשה

כלים
עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס
עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס

נטל ההורות. חג פסח בפתח וכבר ביהמ"ש לענייני משפחה בקריות נדרש להתערב בסוגיית הסדרי ראיה בתקופת החגים בעימות בין בני זוג גרושים תושבי הצפון, כאשר האם טענה באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, כי האב אינו מעוניין לבלות עם ילדיהם הקטינים בחופשת פסח בטענה כי הוא עובד כרגיל בחג והיא אינה עובדת כלל...

ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר, טען, עוד כי, "בכל פעם בה האב משיב פניו ריקם, הדבר גורם נזק נפשי לילדיהם, כאשר בולט הדבר בעיקר בחופשות מביה"ס בהן לקטינים ציפייה טבעית לבלות זמן איכות עם כל אחד מהוריהם, כאשר בתוך כך, נאלצת האם להתמודד עם אכזבתם של הקטינים ומוצאת את עצמה כורעת תחת הנטל הרב באיפול בהם".

ב"כ של האישה עו"ד גיא אופיר, ביקש עוד מביהמ"ש, כי, במידה והאב ימשיך לסרב ויתנער מאחריותו לשהות במחיצת ילדיו במהלך חופשת החג, יש לייבו בגין כל יום שכזה בסך אשר לא יפחת מ- 500 ₪ ליום"

לסיכום, ביהמ"ש לענייני משפחה בקריות, קבע כי, "הסדרי ראייה אינם בייביסטר וכי, אין כל סיבה שנטל ההורות בחג פסח, ייפול על כתפי האם בלבד בשל העובדה שהיא איננה עובדת. גם לאם מגיע זמן משלה!".