ארגון נפגעי הטרור ​"​אלמגור​" ​ומשפחת שילוני דורשים דיון נוסף בהרכב מורחב לגבי פסיקת בג"צ שלא להרוס את ביתו של המחבל שרצח את החייל אלמוג שילוני, ​(​בשל החלטה שהתקבלה 11 חדשים לאחר הפיגוע​) ​

במכתבם הם אומרים שההחלטה מסכלת את האפשרות להתמודד בצורה יעילה עם המפגעים בזמן ובמקום שיבחרו רשויות הביטחון והתערבות הבג״צ היא התערבות בנושאים מדיניים וצבאיים. ״אין תקדים להתערבות כה מרחיקת לכת של בית המשפט במדיניות המפקד הצבאי ביחס להריסת בתי המחבלים שרצחו ישראלים״

עוד הם אומרים במכתבם: כשם שלא ניתן לומר שמעצרו של הפושע זמן רב לאחר ביצוע הפשע הוא בלתי סביר ולוקה בשיהוי , כך לא ניתן לומר שהריסת ביתו של המחבל 11 חדשים ואף שנה לאחר הפיגוע לוקה בשהוי.

​"... העיתוי להחלטה להריסת בתי המחבלים כפוף גם לשקולים מדיניים רחבים, שיהיה זה בלתי סביר כשלעצמו שלא לשקול אותם לגבי העתוי המתאים".

במכתבם הם אומרים שההחלטה מסכלת את האפשרות להתמודד בצורה יעילה עם המפגעים וצרך להשאיר בידי זרועות הבטחון את הזמן והמקום שיבחרו בהם לפעול. לדבריהם, אין תקדים להתערבות כה מרחיקת לכת של בית המשפט במדיניות המפקד הצבאי ביחס להריסת בתי המחבלים שרצחו ישראלים, זאת בייחוד לנוכח חילוקי הדעות שהתגלעו בין השופטים בהרכב המקורי.