ידוע לכל אישה בהריון שחלק מהתהליך ההיריון הוא קינון. זה מתחיל בהדמיית החדר לתינוק, עיון במגזינים ובאתרי עיצוב, ומשם הדרך קצרה לרכישות לקראת הלידה.

כלים

אחד הפריטים החשובים מאד ליולדות כיום הוא טפט לקירות. טפט בחדר תינוקות יוצר אוירה נעימה וילדותית, פותר את ההתלבטות לגבי צבע, ומעניק סגנון לחדר ותורם לתחושה נעימה לאם ולתינוק.

ישנם כמה אפשריות להדביק טפט רק בחלק התחתון עד גובה מטר, ומעליו בורדר (פס טפט מצויר). מלמעלה אפשר להוסיף טפט עדין נוסף, או צבע בלבד.

Tout Petit 354163 62632

היום מקובל מאד לעשות את הטפט בחדר תינוקות מגובה התקרה ועד גובה 1.20. אפשר לתחום את הטפט בפרופיל פוליאוריטן עדין שמוסיף מוטיב עיצובי ייחודי ונכון לחדר.

בחדר של תינוקת ניתן לשים טפט מסדרת PIP בגוון שמנת ועליו רקמה ורודה או כחולה, ניתן לבחור טפט שמנת עם עיגולים ורודים או עיגולים תכלת הסגנון מתאפיין בגוונים נעימים, חמימים ומרגיעים.

בחדרים מעורבים – תאומים, או שני אחים, ניתן לבחור קיר בדוגמא דומה קיר בנים עם עיגולים תכלת וקיר בנות עם עיגולים ורוד, שילוב זה נותן הפרדה עיצובית בין מתחמי האחים ונותן תחושה של אזורים נפרדים באותו חלל ומרחב.

אפשרות נוספת היא לשלב בשני קירות דוגמאות משתלבות, לדוגמא קיר טפט משבצות לבנות וקיר טפט פסים לבנים, עיצוב זה מייצר תחושת הרמוניה, מגדיל ומאחד בין חללים שונים.

מומלץ מאד לשים טפט על קיר מיטה הטפט מגן על הקיר וניתן לנגב אותו, וכך הקיר נשמר נקי יותר כידוע לכל אם צעירה שהילדים רואים את הקירות כקיר קנבס ענק.

טפט בחדר תינוקות בקיר המיטה יוצר סביבה חמה וידידותית לתינוק או לילד שישן בחדר. חשוב מאד לא לבחור דמויות מאיימות, לעיתים זה יוצר פחדים אצל תינוקות.

הטפטים המיובאים מאירופה וארצות הברית עומדים בתקנים מחמירים בנוגע לחדרי ילדים ותינוקות, צבעים ללא רעלים וללא ריחות.

בכל מקרה חשוב לציין שמיד לאחר הדבקת טפט בחדר תינוקות (ובכל חדר אחר) יש לפתוח את החלונות והתריסים ולאוורר את החדר למספר שעות.