פעילי שמאל יצעדו תחת הכותרת "עומדים ביחד נגד ההסתה!" ממצודת זאב לאנדרטת רבין במוצ"ש. בהודעת מארגני ההפגנה נכתב: "אם למישהו נדמה שנכנע להפחדות, לאיומים, להסתה, אם נראה להם שאנחנו הולכים להתקפל, להפסיק לדרוש צדק ועצמאות לשני העמים, להפסיק להיאבק בכיבוש, אם הם חשבו לרגע שנפסיק לעמוד ביחד, יהודים וערבים, בגלל מסע ההשמצות המכוער נגד ארגוני זכויות האדם - אין להם מושג כמה הם טועים."

מארגני ההפגנה אומרים: "אנו ממשיכים לעמוד ביחד עם פעילי זכויות האדם והמתנגדים לכיבוש שנגדם מתחולל מסע הסתה מכוער של הימין. כי רק ביחד נוכל לנצח את הפאשיזם.

הימין הקיצוני יצא למתקפת הסתה שקרית כי אין לו מה להציע. הממשלה מסיתה כי היא זו שאשמה בחוסר הביטחון ובמצוקות החברתיות: כי המדיניות שלהם הובילה לגידול דרמטי בעוני, כי להם אין פתרונות שיבטיחו חיים של ביטחון אישי לכלל האזרחים.

מהמחדל הזה כולנו סובלים: נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, ערבים ויהודים, חרדים, מזרחים, דוברי רוסית ומי שחיים בפריפריות. פוליטיקה של ״לנצח תאכל חרב״ סופה להפנות את החרב גם נגד בני עמה.

המסיתים שהובילו לרצח רבין, מסיתים היום גם נגד האוכלוסייה הערבית, נגד ארגוני זכויות האדם, נגד תנועת השלום. ההסתה מתרחבת לכל מי שמעז להביע דעה אחרת, עד נשיא המדינה בעצמו.

אנחנו, יהודים וערבים, עומדים ביחד נגד ניסיונות ההשתקה וההפחדה של הימין הקיצוני בממשלה ומחוץ לה. אנחנו עומדים ביחד נגד הגזענות והשנאה ובעד שוויון וחיים משותפים. אנחנו עומדים ביחד כדי לשים סוף למלחמות ולכיבוש באמצעות שלום של צדק ועצמאות לשני העמים.

מול שלטון שמסית במקום להציע פתרונות - אנחנו לא שותקים, אנחנו עומדים ביחד."