יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, יכנס מחר (ד') את בית נבחרי ההסתדרות לישיבה מיוחדת בה תיערך הצבעה לאישור מועד השביתה במגזר הציבורי. בישיבה יקחו חלק איגודים החברים בהסתדרות וועדים מכלל המשק והמגזר הציבורי. יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, מזכ"ל הסתדרות המורים יוסי וסרמן ויו"ר הנהלת ארגון המורים רן ארז יישאו נאומים במהלך האירוע

כלים

סכסוך העבודה הוכרז ב-25/11 על רקע כשלון המו"מ עם משרד האוצר בסוגיית עדכון השכר במגזר הציבורי. בהמשך לקריאת יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, הצטרפו לסכסוך ולמאבק גם הסתדרות המורים וגם ארגון המורים העל יסודיים. בשבועיים האחרונים נערך סבב שיחות אינטנסיבי בין הצדדים בניסיון להגיע להבנות ולמנוע את המשבר.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר הערב: "כבר שלוש שנים שעובדי המגזר הציבורי עובדים ללא הסכמי מסגרת, תוך שחיקה משמעותית בשכרם. קרוב למיליון עובדים בישראל, בהם: עובדים סוציאליים, מורים, אחיות, אזרחים עובדי צה"ל ועובדי הרשויות המקומיות, נאבקים כדי לסגור את החודש. כלו כל הקיצין ולא ניתן להמשיך כך יותר."

"השביתה היא המוצא האחרון אך פקידי האוצר לא הותירו ברירה אחרת. אנו נחריף את המאבק ונפעל בכל האמצעים שעומדים לרשותנו כדי להבטיח את העלאת השכר ולהציל אלפי משפחות ממעגל העוני". הוסיף ניסנקורן.